A
Anonymius
Gäst
Och min kommentar var ju också ett skämt![]()

Senast redigerad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och min kommentar var ju också ett skämt![]()
Härligt MickeFörst när jag kom ner försökte jag hjälpa fruns morbror å få dit en lucka men krokiga skruv där gick gränsen
![]()
En pilsner till @Krille ära fast med isi värmen
![]()
förbereder lite sukiyaki före vi skall spela betongsom barnen värmt upp
![]()
Detta sa frugan också, det som va grejen här va väl att jag postade fel amulett som inget värde hade då jag sa att det fanns ett relativt högt värde![]()
???????????????
Lyco kan thai bättre än en thai![]()
???????????????
Nej jag är Ateist då religion är orsak till för mycket skit i värden ...
Dessutom , är man präst så skall man leva upp till den religion man förespråkar , detta gör dem definitivt inte ,med få undantag...
Vet att det är en gammal tråd och att herrn inte längre deltar här men kan inte låta bli, kan ju vara av intresse för andra för man hör ju väldigt oftast folk uttrycka sig så här om religion, att det bara har skapat och skapar skit och är man munk, präst eller vad det nu är skall man leva upp till... osv.
Politiken genom historien har skapat minst lika eller kanske mer skit i världen, men folk går och röstar för det och ingen säger att de är opolitiska och politiker lever väl sällan upp till det de representerar eller förespråkar, så vad är skillnaden?
Om man nu vill hävda att religion är hokus pokus är politiken minst lika mycket hokus pokus![]()
Ok, då är jag meJag surfar runt bland äldre trådar. Läs igenom och begrunda så förstår du vad jag menade.
Alltså: du postade fel amulett, ok, den sades vara från Pattaya, och Lyco rättade till det: Nakhon Ratchasima.
Just så! Därför har jag inget som helst att göra med någondera...
Flytta till ThailandNär politiken kommer på tråden får jag kalla kårar,, vilket avskum som ska representera oss, nej fyyy faaaa,n
Men frågan är vad vi "vanliga" svensson kan göra......
Flytta till Thailand![]()
När politiken kommer på tråden får jag kalla kårar,, vilket avskum som ska representera oss, nej fyyy faaaa,n
Men frågan är vad vi "vanliga" svensson kan göra......
Ja visst,Flytta till Thailand![]()
tre då att köpa en med en munk som har linser 5555555555555Har hört här nere i Phangna att man skall inte köpa en Budda amulett med en munk på som har glasögon,? Antagligen inte gammal nog då??
Tur då att vi alla får göra som vi villJag har fått ett flertal budda-amuletter men de ligger alla i byrålådan.
Finns inte på kartan att jag skulle vilja se ut som en riktig Isaan Wannabee med amulletter runt halsen![]()