A
Anonym
Gäst
Uppriktigt sagt så skiter jag i alla onödiga detaljer. De är helt onödiga! Du är mao sannolikt en helt osannolikt osaklig klimatalarmistSammanfattningsvis är min uppfattning att "vi" behöver göra vad vi kan för att påverka klimatet till det bättre. De exakta bevisen varför vi ska göra detta överstiger min kunskap. Hur man bäst gör detta strategiskt och taktiskt vet jag inte heller men jag har respekt för alla experter. För att man ska lyckas behövs det politisk uppbackning och mycket starkare än i dag. Dessutom behövs stöd av entusiaster och acceptans av vanligt folk.
Greta är i mina ögon en entusiast och med de förutsättningar hon har, gör hon ett bra jobb. Hon har lyckats att gå från att vara en ensam demonstrant i regnet till en person som är välkommen i de flesta sammanhang världen över. Hon har min respekt. Jag hade aldrig kunnat göra något liknande.
Det är naturligtvis upp till varje inom TS att tycka vad man vill om Greta och hennes gärning men enligt min mening är det onödigt att analysera henne på djupet. Det räcker att konstatera att hon gjort en bra insats så här långt. Uppriktigt sagt så skiter jag i alla onödiga detaljer. De är helt onödiga!
Jag uppfattar en del kommentarer, som har framförts som ganska gifta och de kan tolkas som avundsjuka och nedsättande.
Låt oss i stället konstatera att vi har fått en mycket ung svensk världskändis och vara glada för det.
Ja ni är ju några av den sorten på det här forumet , kul , annars skulle det ju bara vara tråkigt här