Vad har ni för planer sommaren 2020?

Var på Joe Laberos show på Tiffany's som han utförde ihop med katöjerna, tyckte dom var underhållande och roliga med självironi i sitt uppträdande.
Och grannen är hur trevlig som helst, i svärföräldrarnas by finns det inte många men i Lomsak va det många i byn.
Tyskar verkar speciellt förtjusta i ladyboys, väldigt mycket ladyboys förhållanden i tyskområdena här.

20210615_162238.jpg

Det är nog inget unikt. Själv känner jag igen en <deleted> på väldigt långt håll... :)

Undviker naturligtvis.

Undvika behöver man kanske inte göra, möjligen på natten på Beach Road i Pattaya, bara man snabbt klargör vad man har för sexuell läggning.

Men det är klart man har gjort vissa misstag på fyllan. Som tur är har man ju upptäckt misstaget i tid.

Jag kom på en katoey på hotelrummet när jag greppade om häcken på honom. Den var lite för hård för att vara kvinna.

BTT

Nu skall vi tänka på att detta ligger i den öppna delen och inte i Dude, så tänk på att även barn kan läsa. :wai:

Undvika behöver man kanske inte göra, möjligen på natten på Beach Road i Pattaya, bara man snabbt klargör vad man har för sexuell läggning.

Men det är klart man har gjort vissa misstag på fyllan. Som tur är har man ju upptäckt misstaget i tid.

Jag kom på en katoey på hotelrummet när jag greppade om häcken på honom. Den var lite för hård för att vara kvinna.

BTT
Var det ännu hårdare på framsidan så att säga?

(Annars det troligen lågt betyg för dig....)

Liknande trådar

B
Svar
0
Visningar
641
b-tung
B
Svar
19
Visningar
1 K