Vad jobbar ni med

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Låter ju ok, ha en trevlig semester, skicka bilder
och en liten komentar var du är :nod:
 
Säljer min kropp till Norskt högstbjudande sjukvård.För vi alla säljer ju oss själva i någon form fram till pensionen.Jag vill bara ha mer betalt än andra.. :wai:
 
Det är viktigast att jobbet är roligt/intressant, tycker jag, så jag vill hellre ha ett lågbetalt före ett högbetalt tråkigt sådant bara jag har så att jag klarar mig. Ofta har jag haft uppdrag där jag bara fått betalt i andel av resultatet, men helst har jag en minimilön tillräcklig för knapp överlevnad plus andel av resultat.

Ganska nyligen upphörde ett uppdrag där jag gjorde strukturer och lösningsidéer till ett strategispel.

Nu testar jag om jag kan få igång en tillräckligt lönsam Internetverksamhet (=först testar jag länken i min signatur), för sådana kan skötas från var som helst i världen, och då kan jag flytta till Thailand med ekonomin löst :)
 
"Berralund " sa:
Ulle, du skrev nagon annanstans att du vet vad jag jobbar med - upp till bevis!!!


Berralund :wai:

Antagligen jobbar du som gigolo, Annars i nån gruva, eller som vårdbiträde nånstans, Eftersom du är borta på jobb längre perioder /Ulle
 
"Wanpen " sa:
Jasså, var tror du, gissar du rätt, så bjuder du på middag, med shingha
:wai:

Jobbar du på Kromgatan 2 ?

Ska jag bjuder dig på middag? näää kom igen! Det är så klart att Du som ska bjuder mig.
 
"Phirawan " sa:
:wai:

Jobbar du på Kromgatan 2 ?

Ska jag bjuder dig på middag? näää kom igen! Det är så klart att Du som ska bjuder mig.
Ja, Wanpen, man brukar bli bjuden om man vinner,
men flera har vittnat om att det är livsfarligt för sin ekonomi att bjuda thai på restaurang, så tur för dig att det var lite fel :)

Tror inte att jag har berättat den här:
En rik kompis bjöd en thaikvinna och hennes väninna på restaurang. Svenskar beställer ju max förrätt, huvudrätt, efterrätt och kaffe, men då de här thaikvinnorna valde huvudrätt från menyn så sa de:
-En sån var. En sån. Och en sån. Den här är god också...
och min kompis blev vitare och vitare i ansiktet :)
 
"Lunkan " sa:
Ja, Wanpen, man brukar bli bjuden om man vinner,
men flera har vittnat om att det är livsfarligt för sin ekonomi att bjuda thai på restaurang, så tur för dig att det var lite fel :)

Tror inte att jag har berättat den här:
En rik kompis bjöd en thaikvinna och hennes väninna på restaurang. Svenskar beställer ju max förrätt, huvudrätt, efterrätt och kaffe, men då de här thaikvinnorna valde huvudrätt från menyn så sa de:
-En sån var. En sån. Och en sån. Den här är god också...
och min kompis blev vitare och vitare i ansiktet :)

Tjejer bjuder på maten, killen på efterrätten ;)
 
Ulle, gigolo - riktigt roligt. ;D

Nej, jag jobbar faktiskt till sjoss. Darav problemen med internetuppkopplingen.


Berralund :wai:
 
Haha, nej det ar pa ett tankfartyg som gar i Nord/Ostersjofart. Darav 5 veckor ute och 5 veckor hemma.


Berralund :wai:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 
 
Tillbaka
Topp