Vad räknas som otrohet?

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Hej.
Min kompis här i HK har fått lite problem,
Vad tycker ni ska räknas som otrohet?
Vi utgår ifrån att den ena personen i ett förhållande inte vill ha varken närhet eller ömhet längre.

Har den andre personen då rätt att gå ut och träffa andra, skaffa sig egna s ex leksaker eller ska den personen också leva i celibat?

Min personliga åsikt är att otrohet är fel, men samtidigt kan jag förstå min kompis här som har börjat fundera på att göra något åt sin situation.

Mvh Ann64

Bara för att den ena parten inte vill ha ömhet el dyl längre så kan man ju inte ha sex på annat håll utan sin partners medgivande utan att det är otrohet.
Det som gäller för din kompis är väl mer att göra slut med nuvarande man och sen efter det skaffa något annat.
Eller vara otrogen..
Vad är eg problemet?

Personligen skulle jag aldrig kunna tänka mig att vara otrogen. Skulle nämnda situation uppstå så måste man försöka tala om problemet, antingen mellan fyra ögon eller om det inte fungerar med hjälp av en rådgivare.

Så skulle i varje fall jag agera om denna otrevliga situation skulle uppstå.

Har din kompis ett seriöst förhållande så tycker jag hon ska prata med sin partner i första hand innan man går till kompisar och pratar. Det kan ju faktiskt finnas en orsak att det är som det är.

Finns det ingen orsak så tycker jag att bson hade ett bra tips.

Kanske den som inte vill ha närhet och ömhet längre redan är otrogen och det som är orsaken.

Håller med er alla men som svar till Ann kan väl inte sexleksaker vara otrohet, eller?

"Janne " sa:
Håller med er alla men som svar till Ann kan väl inte sexleksaker vara otrohet, eller?
Knappast men det finns säkert någon som kan känna sig otillräcklig, den manliga eller kvinnliga fåfängan kan få sig en törn.

Som jonas sa...

Hur som helst ju fortare kompisen drar desto bättre. Det finns faktiskt någon där ute som kan älska henne och vill visa det. Jag hade exakt samma problem.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp