andrejsdenruskige
Forumveteran
Förutom att vara vass är den väldigt snygg![]()
Precis! Inte direkt Boa vi snackar om

En Miyabi 5000 MC….T eller D, kommer inte ihåg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Förutom att vara vass är den väldigt snygg![]()
Som min då, den har idag använts till skära lök, öppnat plastförpackning, skärt loss märkningar på kläder och öppnat en papplådaEtt vårtecken till.
Kniven på bilden har inget med diverse forum medlemmar att göra, då det är den absolut vassaste kniven i lådan…och säkert även forumets vassaste kniv.
![]()
Som min då, den har idag använts till skära lök, öppnat plastförpackning, skärt loss märkningar på kläder och öppnat en papplåda
Vårtecknet här var väl annars att första utomhusmålningen, målade trappen utomhus men inte helt enig med märkningen att grå betongfärg på målarburken.
Vart vit.
![]()
Knivinlägget var bara för att retas lite då jag vet sen tidigare inlägg hur noga du är med knivenSkillnaden är att en del använder verktygen till det dom är till för.
Din allround kniv är inte direkt bra på något.
Knivinlägget var bara för att retas lite då jag vet sen tidigare inlägg hur noga du är med kniven![]()
Det beror på är du i krig skadar en kniv full med hack mer än en jämn fin kniv.Ja, jag är lite anal när det kommer till knivar.
En bra kniv skadar enklare än en dålig, så att säga.
Det beror på är du i krig skadar en kniv full med hack mer än en jämn fin kniv.
Igår såg jag säkert 20 tranor som flaxade förbi, idag hörde jag en hög med tranor som jag inte såg.
Jag tror mitt hus ligger i deras flygväg, började se för par veckor sen tror jag, stora långhalsade fåglar iaf.Igår såg jag säkert 20 tranor som flaxade förbi, idag hörde jag en hög med tranor som jag inte såg.
Dom flaxar i väg som ett upp o ned vänt V och låter rejält.Jag tror mitt hus ligger i deras flygväg, började se för par veckor sen tror jag, stora långhalsade fåglar iaf.
Jo det känner jag till, ljudmässigt låter ju svanar en hel del med och är väl vad kan förväxlas med?Dom flaxar i väg som ett upp o ned vänt V och låter rejält.
Dom flyger till Hornborgasjön som är ett populärt turistmål
Skyddsjakt? Ute på fälten?Själv kört ner en hjort som jag sköt förra veckan.. Mycket malet o typ kör 5 kilo o 1 kilo bacon sen i köttkvarnen efter det hamburger ,, ingen som e missnöjd ännu
![]()
Mars ut hind o kalv Men släpper naturligtvis hindarna då de kan ha stora foster i sig , Tokiga regler . Men brukar få 6 7 st skyddsjakt på sommaren då bönderna blir helt tokiga kan tänka er 50 till 100 hjortar går ut o betar på sådden varje natt brukar dokumentera med drönaren o ser helt sjukt ut hur de betar av sådden ...Skyddsjakt? Ute på fälten?