Vem är det som reser till Thailand och äter på Donken?

Grannen Olsson

Aktiv medlem
Har funderat på detta. Kunder måste dom ju ha. Tycker inte alla om thaimat?
uploadfromtaptalk1459605018807.jpg

Har funderat på detta. Kunder måste dom ju ha. Tycker inte alla om thaimat?
uploadfromtaptalk1459605018807.jpg
Nä jag gillar inte Thaimat och har aldrig gjort.
Sen en del Thai på McDonalds med, var där på Sukhumvith för par veckor sen bara Thai där inne.
Frugan och ungen var på McDonalds idag dom brukar äta kyckling med pommesfrites när dom är där.

Jag undviker alla sorters junkfood, med ytterst få undantag. Har man anlag för att bli överviktig får man leva därefter. Men dom har bra sallader på Donken, åtminstone här i Sverige.

Det blir både KFC, Mc Donalds, Pizza Hut etc när man är nere. Gillas av både mig och barnen, frugan går någon annanstans.

Nu äter jag thaimat både hemma och i Thailand.
Men efter en stund i Thailand så kan jag gå tom på energi av någon underlig anledning. Då brukar jag dra i mig lite junkfood men väljer hellre burger king om den finns tillgängligt.
Annars kan en fin stek sitta bra.

Nu äter jag thaimat både hemma och i Thailand.
Men efter en stund i Thailand så kan jag gå tom på energi av någon underlig anledning. Då brukar jag dra i mig lite junkfood men väljer hellre burger king om den finns tillgängligt.
Annars kan en fin stek sitta bra.

Undviker Mc Doo, men det kan bli en Nuggets på KFC ibland, annars eller oftast blir det 2st Cheesbugare hos Burger King just för att stilla sin hunger för västerländsk föda och det är efter när man redan har suttit ner och ätit upp 1/3 del av risfältet, med dess rötter & nästan synbar el. liknelser av en köttbit, typ moo...

Undviker Mc Doo, men det kan bli en Nuggets på KFC ibland, annars eller oftast blir det 2st Cheesbugare hos Burger King just för att stilla sin hunger för västerländsk föda och det är efter när man redan har suttit ner och ätit upp 1/3 del av risfältet, med dess rötter & nästan synbar el. liknelser av en köttbit, typ moo...
McDoo äter jag inte men Burger King dom är fina har ingen B.K i min närhet så jag får bara drömma

Finns alla varianter av snabbmatskedjor här inkl subway men mycket sällan jag äter på dessa. Föredrar en salsaburgare på soi94 eller binthaburger nere på stan som ofta blir min nattamat.
7d0b3edfc1e1f57ca3caf84605aac827.jpg

Liknande trådar

Tillbaka
Topp