Vilken medresenär ogillar du mest?

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Vilken medresenär hatar du mest?

• Ryggstödsfällaren

Röster: 5 20.8%
  • Fyllot

Röster: 1 4.2%
  • Han som fyller ut mer än sitt eget säte

Röster: 0 0.0%
  • Platsfyllaren

• Pladdertrollet

Röster: 1 4.2%
  • Stinkbomben

Röster: 2 8.3%
  • Den självutnämnde ledaren

• Platsbytaren

• Nervvraket

• Musikpuckot

• Platserövraren

Röster: 3 12.5%
  • Terrorbarn

Röster: 9 37.5%
  • Smittobäraren

Röster: 3 12.5%

• Totala väljare
    24

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fanns mycket att rösta på men stinkbomben är inte rolig att sitta vid i 11 tim :thumbsdown: :thumbsdown:

Märks att det är ett riktigt fylle-bitter-gubbe-forum detta, då de flesta har problem med barn.

Fyllon och tjockisar ju inte ens med som alternativ, kanske hade stött sig med för mycket med bittergubbarna här ;)

"legolas " sa:
Snacka går ju Borat.. men när du inte ens vågar fylla i din ålder i din avatar....... Det gäller att vara ärlig, och inte gömma sig bakom dataskärmen för mycket.... Undrar vad du tycker EGENTLIGEN... att ha ett alter ego ute på internet är ju enkelt...

Det var ju inga låga odds på att du skulle t åt dig......en typisk stenbordsexpert om man läser dina alster.

Så du tycker det är bekvämt att sitta bredvid en tjatande halv eller helfull stinkande tjockis på flyget?

Det finns väl bara en utav alla val(som inte är med i listan)som kan irritera mig och det är "Ryggstödfällarn", efter att planet lämnat startbanan och är påväg upp till flyghöjd så står dennes ryggstöd i samma läge hela resan, oavsett om det serveras mat, frukost eller drinkar.

"Jo-Be " sa:
Det finns väl bara en utav alla val(som inte är med i listan)som kan irritera mig och det är "Ryggstödfällarn", efter att planet lämnat startbanan och är påväg upp till flyghöjd så står dennes ryggstöd i samma läge hela resan, oavsett om det serveras mat, frukost eller drinkar.

Håller med fullständigt! Total brist på respekt för sina medresenärer. Påpekar man detta för någon av dessa marodörer möts man i regel av en total brist på förståelse, ackompanjerat av suckar, stånkanden och blickar som antyder att man inte borde anses tillhöra människosläktet. Jag vill inte ha ditt ryggstöd mitt i nyllet! Ryggstöden borde fixeras på alla kollektiva transporter.

Nu finns det ju modernare säten som inte går att fälla, där "glider" sittdynan fram i stället. En ypperlig lösning som borde införas överallt. Jag flög med Cathay Pacific till Hong Kong och Filippinerna för drygt tre år sedan och där fanns den typen av säten. Helt perfekt!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Och Borat: Alla tjockisar behöver väl inte tjata, vara helfulla och stinka? :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

Ohh! J*klar, kom på en till som kan vara irriterande och det är "Vandraren", sitter man vid gången så nog tusan kommer det en som ska pressa sig in i stolsraden eller förbi mat/drickavagnen till eller ifrån toalett.

Nu ska jag inte dra alla över en och samma kam, men jag en sån som gillar att kliva upp från flygstolen och gå en liten vända i gången vid långflygningar, men jag försöker att göra det när de flesta har somnat eller när man ser att risken för istötande är minimal och de är ju alltid lite trevligt att prata med flygvärdinnorna när det är som lugnast och få sig en extra stänkare. ;D :D ;D

Jag ogillar den som kommer. Fan, att inte ha vett att lämna en plats ledig bredvid mig. På ena sidan är det ju alltid upptaget för där sitter sambon. För övrigt anser vi att det bör införas barnfria flighter. :thumbsup:

"b-tung " sa:
Jag och två till röstade på stinkbomben!

Stinkbomben är ingen kul typ!

Men det finns nog en till som lite hamnar under stinkbombens typ och det är han/hon/den/det som steg upp på morron och duschade i parfym och använde lite vatten för att dölja.

Inge ont! Men förbövelen, använd parfym med omsorg, jag gillar olika sorter från diverse leverantörer, men tycker att en parfymmarodör borde ta lite hänsyn till sin omgivning, det finns människor som inte grejar dessa dofter och får allergiska reaktioner(jag är inte en av dem!)..

"ledarn " sa:
Efter mycket funderande så valde jag Ryggstödsfällaren....

Då jag är över 190 cm så är min benplats under all kritik som det är med uppfälld stol framför mig....
Denna person kan ju verkligen förstöra min resa fysiskt..
Dom flesta andra blir ju psykiskt jobbiga....

Hoppas du sitter bakom mig på någon flygresa ;D ;D

"Berralund " sa:
Nu finns det ju modernare säten som inte går att fälla, där "glider" sittdynan fram i stället. En ypperlig lösning som borde införas överallt. Jag flög med Cathay Pacific till Hong Kong och Filippinerna för drygt tre år sedan och där fanns den typen av säten. Helt perfekt!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Och Borat: Alla tjockisar behöver väl inte tjata, vara helfulla och stinka? :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

Nu behöver ju inte en tjockis medföra automatiskt stink, tjat och fylla......
Men det är bra drygt när en tjockis slår sig ner bredvid, det räcker med att jag är en tockis, och två bredvid varandra kan bli rätt jobbigt ;)

Jävla miffo ungar!!!!

Eller kanske föräldrarna som tycker att det är så kul när ungarna skriker och sparkar i sätet. Det är tydligen väldigt gulligt enligt vissa.

Eftersom jag flyger rätt ofta och är trött d gånger jag flyger så hoppas jag att flygen får en egen avskärmad "dum i huvudett avdelning för föräldrar" där oförstående föräldrar kan sitta med sina snorungar.
Kanske dessa familjer borde transporteras som djurtransport?

"andrejsdenruskige " sa:
[¤#@@¤%] miffo ungar!!!!

Eller kanske föräldrarna som tycker att det är så kul när ungarna skriker och sparkar i sätet. Det är tydligen väldigt gulligt enligt vissa.

Eftersom jag flyger rätt ofta och är trött d gånger jag flyger så hoppas jag att flygen får en egen avskärmad "dum i huvudett avdelning för föräldrar" där oförstående föräldrar kan sitta med sina snorungar.

Gilla! :thumbsup:

"andrejsdenruskige " sa:
[¤#@@¤%] miffo ungar!!!!

Barnhatare eller brist på förstånd?
Här drar man alla över en lina, men det är inte barnen som är problemet, det är föräldrarna. Dessa föräldrar skulle förmodligen orsaka skit själv om barnen inte var där. Normala föräldrar ser till att barnen är lugna och har något att göra som hjälper till att sitta stilla och tysta.

Många vuxna har inte en susning om hur man ska uppföra sig bland folk.
Charterbranchen kan jag inte men har rest en del reguljärt med mina barn som små och de var mindre störande än de flesta på flygturerna.

De som är störiga ser/hör ni, men flertalet missar ni för att de inte stör

Barn är barn och sura gubbar är sura gubbar. Jävligt sura och saknar nog något i livet.

"legolas " sa:
Ja, saken kommer väl mer till spets när man sitter där på flyget nattetid och skall t.ex. åka hem eller vart man nu skall. Och rena rama babysar börjar gallskrika. Det enda de vill ha är mjölk, de har inte en susning var någonstans de är, vad de heter eller vart de skall.... det är barnet de.

Vi som sitter på samma plan skall ha semester, och vi måste repektera folks val här i livet, vilket att ta med babysar på flyget är ganska oansvarigt. Att sitta på ett forum och inte bry sig kan väl egentligen vem som helst göra. Och kalla folk för sura är löjligt, folk skall kunna säga vad de tycker.

Nä enligt ditt resonemang, så kanske man borde få ha hundar och katter på flyget också. Eller varför inte apor..... Tänk va härligt.. Att ha dessa hundjääklar springande omkring på planet. Lösa lär de vara, för hundägare är ju som vi alla vet, de mest oansvariga som fötts på denna jord (de flesta av dom i alla fall).

Borde då inte stora, halvfulla vuxna som tar stor del av andras platser i anspråk, åka i bur som djurtransport?

Lego, flög ni inte med barn till phili? Tog du med vällingflaska om de blev hungriga?
Ena gången skrivs det om barn som sitter och sparkar i sätna, nästa om spädbarn. Ingen har talat om ålder här, bara barn rakt av.
Själv har jag vid några flygningar fått stora feta gubbar bakom mig och de sparkar mer i ryggen när de försöker få plats än vad barn gör

"legolas " sa:
Ja, saken kommer väl mer till spets när man sitter där på flyget nattetid och skall t.ex. åka hem eller vart man nu skall. Och rena rama babysar börjar gallskrika. Det enda de vill ha är mjölk, de har inte en susning var någonstans de är, vad de heter eller vart de skall.... det är barnet de.

Vi som sitter på samma plan skall ha semester, och vi måste repektera folks val här i livet, vilket att ta med babysar på flyget är ganska oansvarigt. Att sitta på ett forum och inte bry sig kan väl egentligen vem som helst göra. Och kalla folk för sura är löjligt, folk skall kunna säga vad de tycker.

Nä enligt ditt resonemang, så kanske man borde få ha hundar och katter på flyget också. Eller varför inte apor..... Tänk va härligt.. Att ha dessa hundjääklar springande omkring på planet. Lösa lär de vara, för hundägare är ju som vi alla vet, de mest oansvariga som fötts på denna jord (de flesta av dom i alla fall).

Typexempel på surgubbe, tillika bezzerwizzer av rang :afro:

"legolas " sa:
Tack skall du ha Borat!!! Det finns ju ingen risk att någon kallar dig det, du har ju inga åsikter mer än att vara oförskämd emot folk.

Nu ska vi inte kasta sten i ett glas hus, du är ju tämligen oförskämd mot ett helt folk, det Thailänska tex.......för att inte tala om dina fördomar mot småfolket i denna tråd, och finns det något jag föraktar så är det barnahatare!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp