B
Birger LKPG
Gäst
Fanns mycket att rösta på men stinkbomben är inte rolig att sitta vid i 11 tim

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"legolas " sa:Snacka går ju Borat.. men när du inte ens vågar fylla i din ålder i din avatar....... Det gäller att vara ärlig, och inte gömma sig bakom dataskärmen för mycket.... Undrar vad du tycker EGENTLIGEN... att ha ett alter ego ute på internet är ju enkelt...
"Jo-Be " sa:Det finns väl bara en utav alla val(som inte är med i listan)som kan irritera mig och det är "Ryggstödfällarn", efter att planet lämnat startbanan och är påväg upp till flyghöjd så står dennes ryggstöd i samma läge hela resan, oavsett om det serveras mat, frukost eller drinkar.
"b-tung " sa:Jag och två till röstade på stinkbomben!
"ledarn " sa:Efter mycket funderande så valde jag Ryggstödsfällaren....
Då jag är över 190 cm så är min benplats under all kritik som det är med uppfälld stol framför mig....
Denna person kan ju verkligen förstöra min resa fysiskt..
Dom flesta andra blir ju psykiskt jobbiga....
"Berralund " sa:Nu finns det ju modernare säten som inte går att fälla, där "glider" sittdynan fram i stället. En ypperlig lösning som borde införas överallt. Jag flög med Cathay Pacific till Hong Kong och Filippinerna för drygt tre år sedan och där fanns den typen av säten. Helt perfekt!!![]()
![]()
Och Borat: Alla tjockisar behöver väl inte tjata, vara helfulla och stinka?![]()
![]()
![]()
"andrejsdenruskige " sa:[¤#@@¤%] miffo ungar!!!!
Eller kanske föräldrarna som tycker att det är så kul när ungarna skriker och sparkar i sätet. Det är tydligen väldigt gulligt enligt vissa.
Eftersom jag flyger rätt ofta och är trött d gånger jag flyger så hoppas jag att flygen får en egen avskärmad "dum i huvudett avdelning för föräldrar" där oförstående föräldrar kan sitta med sina snorungar.
Kanske dessa familjer borde transporteras som djurtransport?
"andrejsdenruskige " sa:[¤#@@¤%] miffo ungar!!!!
Eller kanske föräldrarna som tycker att det är så kul när ungarna skriker och sparkar i sätet. Det är tydligen väldigt gulligt enligt vissa.
Eftersom jag flyger rätt ofta och är trött d gånger jag flyger så hoppas jag att flygen får en egen avskärmad "dum i huvudett avdelning för föräldrar" där oförstående föräldrar kan sitta med sina snorungar.
Kanske dessa familjer borde transporteras som djurtransport?
"legolas " sa:Ja, saken kommer väl mer till spets när man sitter där på flyget nattetid och skall t.ex. åka hem eller vart man nu skall. Och rena rama babysar börjar gallskrika. Det enda de vill ha är mjölk, de har inte en susning var någonstans de är, vad de heter eller vart de skall.... det är barnet de.
Vi som sitter på samma plan skall ha semester, och vi måste repektera folks val här i livet, vilket att ta med babysar på flyget är ganska oansvarigt. Att sitta på ett forum och inte bry sig kan väl egentligen vem som helst göra. Och kalla folk för sura är löjligt, folk skall kunna säga vad de tycker.
Nä enligt ditt resonemang, så kanske man borde få ha hundar och katter på flyget också. Eller varför inte apor..... Tänk va härligt.. Att ha dessa hundjääklar springande omkring på planet. Lösa lär de vara, för hundägare är ju som vi alla vet, de mest oansvariga som fötts på denna jord (de flesta av dom i alla fall).
"Sir One " sa:Barn är barn och sura gubbar är sura gubbar. Jävligt sura och saknar nog något i livet.
"legolas " sa:Ja, saken kommer väl mer till spets när man sitter där på flyget nattetid och skall t.ex. åka hem eller vart man nu skall. Och rena rama babysar börjar gallskrika. Det enda de vill ha är mjölk, de har inte en susning var någonstans de är, vad de heter eller vart de skall.... det är barnet de.
Vi som sitter på samma plan skall ha semester, och vi måste repektera folks val här i livet, vilket att ta med babysar på flyget är ganska oansvarigt. Att sitta på ett forum och inte bry sig kan väl egentligen vem som helst göra. Och kalla folk för sura är löjligt, folk skall kunna säga vad de tycker.
Nä enligt ditt resonemang, så kanske man borde få ha hundar och katter på flyget också. Eller varför inte apor..... Tänk va härligt.. Att ha dessa hundjääklar springande omkring på planet. Lösa lär de vara, för hundägare är ju som vi alla vet, de mest oansvariga som fötts på denna jord (de flesta av dom i alla fall).
"legolas " sa:Tack skall du ha Borat!!! Det finns ju ingen risk att någon kallar dig det, du har ju inga åsikter mer än att vara oförskämd emot folk.