Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"andrejsdenruskige " sa:Åldersgränser där endast 30-45, ja kanske upp till 55år borde kunna äntra ett flyg.
Resten kan transporteras som cargo.
"legolas " sa:javisst bra ide´- Men hur skall vi göra med dom över 55 som är starka, pigga och alerta, i ett mycket bättre skick än typ försöpna valpar runt 30-40 år.... Skall vi ha fys-test på flygplatsen eller fys-test innan man får beställa biljett?
![]()
"legolas " sa:Bry dig inte Berralund. Birger LKPG vågar, men både Andrejs och Borat är sådana där konstiga typer som inte ens vågar visa sitt ansikte ute på stan. De skriver INTE ut sin ålder i sin avatar av någon anledning. Såna bryr vi oss ändå inte om.... Kom igen nu era fegisar, vågar inte ens skriva ut sin ålder, va fan är det....![]()
![]()
![]()
"legolas " sa:Bry dig inte Berralund. Birger LKPG vågar, men både Andrejs och Borat är sådana där konstiga typer som inte ens vågar visa sitt ansikte ute på stan. De skriver INTE ut sin ålder i sin avatar av någon anledning. Såna bryr vi oss ändå inte om.... Kom igen nu era fegisar, vågar inte ens skriva ut sin ålder, va fan är det....![]()
![]()
![]()
"Berralund " sa:Jag bryr mig inte heller, aldrig. Dom är väl sådana typer som sitter med en MP3-spelare på högsta volym rätt in i öronen och tror att det inte stör grannen samtidigt som dom halsar dn ena enheten alkohol efter den andra.
Vi äldre är ju civiliserade och kan föra oss på en flygning. En förstulen snarkning då och då - vad är det? ;D
"andrejsdenruskige " sa:Nu är ålder ifyllt.
Snart ska jag ut på stan och visa nunan.
"Berralund " sa:Bra där Andrejs! Nu är det bara borat som inte vågar bekänna färg...
"legolas " sa:Full respekt till Andrejs..... Borat om du nu har färg att bekänna, fyll i lite uppgifter och var inte en sån jääkla internet-mes längre... Skaffa dig ett liv som du vågar stå för...
![]()
![]()
![]()
"legolas " sa:Du, ditt nick var tydligen inte så bra trots allt ändå. Du satte in 18 år som din ålder. Så forum/weblife måste vara en förljugen värld som man inte vågar stå för eller? Om det är din åsikt om det hela, så tycker jag faktiskt synd om dig.
Vad det gäller mig, så är jag den jag är. Du får det du ser. och passar det inte så stanna i Weblife då, där kan du känna dig trygg, utan att behöva visa ansikte, ålder eller ens känslor....
![]()
![]()
![]()
"andrejsdenruskige " sa:Nej, det blir bur i cargoutrymmet. Betalar du extra så skulle jag kunna tänka mig att ge dig en egen vadderad låda med bra ventilation.
Ja ungdomen vill att allt skall vara gratis,så även Du. ;D"Birger LKPG " sa:Jo men då bör dom betala en jäv... bra slant så vi kan åka gratis, Om dom nu ska ha vadderat + ventiltion på sin bur.
"legolas " sa:Helsletna 44:taggare skall bara ta det vackert.....ta Er pacemaker och sitt ner, och drick inte för mycket det kolarar ni inte av....
;D ;D ;D
"andrejsdenruskige " sa:En medresenär som måste vara den perfekta stolsgrannen är ju denna.