Vilken medresenär ogillar du mest?

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Vilken medresenär hatar du mest?

• Ryggstödsfällaren

Röster: 5 20.8%
  • Fyllot

Röster: 1 4.2%
  • Han som fyller ut mer än sitt eget säte

Röster: 0 0.0%
  • Platsfyllaren

• Pladdertrollet

Röster: 1 4.2%
  • Stinkbomben

Röster: 2 8.3%
  • Den självutnämnde ledaren

• Platsbytaren

• Nervvraket

• Musikpuckot

• Platserövraren

Röster: 3 12.5%
  • Terrorbarn

Röster: 9 37.5%
  • Smittobäraren

Röster: 3 12.5%

• Totala väljare
    24

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ni är ena för goa era tölper. Jag skulle vilja se hur det går för er när ni kommer upp i 50+. Tur att man inte tar er på allvar! ;)

"legolas " sa:
javisst bra ide´- Men hur skall vi göra med dom över 55 som är starka, pigga och alerta, i ett mycket bättre skick än typ försöpna valpar runt 30-40 år.... Skall vi ha fys-test på flygplatsen eller fys-test innan man får beställa biljett?
:thumbsdown:

Nej, det blir bur i cargoutrymmet. Betalar du extra så skulle jag kunna tänka mig att ge dig en egen vadderad låda med bra ventilation.

"legolas " sa:
Bry dig inte Berralund. Birger LKPG vågar, men både Andrejs och Borat är sådana där konstiga typer som inte ens vågar visa sitt ansikte ute på stan. De skriver INTE ut sin ålder i sin avatar av någon anledning. Såna bryr vi oss ändå inte om.... Kom igen nu era fegisar, vågar inte ens skriva ut sin ålder, va fan är det.... :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

Jag bryr mig inte heller, aldrig. Dom är väl sådana typer som sitter med en MP3-spelare på högsta volym rätt in i öronen och tror att det inte stör grannen samtidigt som dom halsar den ena enheten alkohol efter den andra.

Vi äldre är ju civiliserade och kan föra oss på en flygning. En förstulen snarkning då och då - vad är det? ;D

"legolas " sa:
Bry dig inte Berralund. Birger LKPG vågar, men både Andrejs och Borat är sådana där konstiga typer som inte ens vågar visa sitt ansikte ute på stan. De skriver INTE ut sin ålder i sin avatar av någon anledning. Såna bryr vi oss ändå inte om.... Kom igen nu era fegisar, vågar inte ens skriva ut sin ålder, va fan är det.... :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

Nu är ålder ifyllt.
Snart ska jag ut på stan och visa nunan.

"Berralund " sa:
Jag bryr mig inte heller, aldrig. Dom är väl sådana typer som sitter med en MP3-spelare på högsta volym rätt in i öronen och tror att det inte stör grannen samtidigt som dom halsar dn ena enheten alkohol efter den andra.

Vi äldre är ju civiliserade och kan föra oss på en flygning. En förstulen snarkning då och då - vad är det? ;D

Nu är det ju inte bara en "förstulen" snarkning som är störigt med gamlingarna, det är en ständigt stonkande, pustande och snytande i slaskiga nästdukar.........för att inte tala om det ständiga rännande på toaletten som medför att de drar sig upp i stolen framför.

"legolas " sa:
Full respekt till Andrejs..... Borat om du nu har färg att bekänna, fyll i lite uppgifter och var inte en sån jääkla internet-mes längre... Skaffa dig ett liv som du vågar stå för...
:'( :'( :'(

Mitt liv i mitt nick är bra som det är......lär dig att skilja på forum/webblife och IRL.

Tror tex inte att du är så dryg i verkligheten som du framstår här och på din blogg.

"legolas " sa:
Du, ditt nick var tydligen inte så bra trots allt ändå. Du satte in 18 år som din ålder. Så forum/weblife måste vara en förljugen värld som man inte vågar stå för eller? Om det är din åsikt om det hela, så tycker jag faktiskt synd om dig.

Vad det gäller mig, så är jag den jag är. Du får det du ser. och passar det inte så stanna i Weblife då, där kan du känna dig trygg, utan att behöva visa ansikte, ålder eller ens känslor....
:thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

Ganska vanligt detta med att gamlingar blandar ihop IRL och webb/forum/internet.

"andrejsdenruskige " sa:
Nej, det blir bur i cargoutrymmet. Betalar du extra så skulle jag kunna tänka mig att ge dig en egen vadderad låda med bra ventilation.

Jo men då bör dom betala en jäv... bra slant så vi kan åka gratis, Om dom nu ska ha vadderat + ventiltion på sin bur.

"legolas " sa:
Helsletna 44:taggare skall bara ta det vackert.....ta Er pacemaker och sitt ner, och drick inte för mycket det kolarar ni inte av....
;D ;D ;D

Helsleten nej nej bra halvsleten ;D ;D

Oops!

fet.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp