VM i V75

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Hur många här spelar på hästarna "ATG"
Nu startar VM i V75 och senare i november ersätts V64 på onsdag mot V86.

En annan spelar för nån hundring varje lördag.
Förra året plockade jag i 7 rätt precis efter att ha anlänt till Koh Phangan.
Blev drygt 31 lappar i SEK.
Hoppas på samma tur igen.

Visst kan vi bilda ett lag.
Hur många här är intresserade.
Messa mig privat här på forumet. Jag är en och utgår från att Gazton äre nr 2.
Vi måste bli minst 4 och max 5 personer.

Kent

Om man kan göra en engångsinsats är jag intresserad, men varje vecka fungerar inte pga jobbet. Sen beror det förstås på hur mycket pengar vi snackar, jag är ingen storspelare.

Hur gick det för er på V75:an igår.
Jag fick in 5 sexor och 45 femmor. Totalt 2,575:- på 100 ;- satsat.
Föll på favoriten i sista avdelningen. Hoppades på skäll där och högre utdelning.
Men jag klagar inte. Gick ju plus.

Kent

Mina funderingar på kvällens V-75
Lite tips och info från en glad amatör.

Lopp1:
Här lär nr 2 Kadett CD bli favorit. Att tänka på ärr att vinner cirka varannan gång. Vbann senast.
Nr 1 Seabiscuit var inte riktigt frisk senast och Nurmus häst har gjort rent hus i Finland.
För den som hoppas på lite skräll finns nr 9 Haraldino som alltid går bra, nr 10 om det blir körning och ta då även med Lutfi med nr 8.
Själv tar jag nog och spikar. Om det nr 1 eller 2 beror på värmnings-rapporterna.

Lopp 2:
Bör stå mellan de tre första spåren. Kan nr 1 Nettan Palema hålla ut de övriga så är mycket vunnet. Nr 2 Aisle Stand kan få drömloppet med lucka. En löiten varning för nr 3 Canaka B F som det äntligen har lossnat lite för.
Jag tar även med nr 9 Jitanes om de kör ihjäl sig där framme.

Lopp 3:
Nr 1 Timetosaygoodbye är favorit, har gjort det bra på slutet.
Men jag spikar nr 7 Marshland, som jag tycker är en bättre häst.

Lopp 4:
Nr 3 Vincennes och nr 4 Mermaid Ås är favoriter. Jag hoppas på skräll här. Ston brukar skrälla.
Tar bort de båda favoriterna och streckar nr 1, 5, 7, 9,och 11 det får räcka.

Lopp 5:
Nr 13 Elliot Hall är dunderfavorit. Klart bästa hästen men fel distans. Jag tar med honom och garderar med nr14.

Lopp 6
Går ut hårt och spikar nr 3 Prawn som jag tycker om. Vann senast och har visat bra skalle. Spår 3 och autostart bör ge honom en bra resa och spurta kan han.

Lopp 7:
Koirtlopp 1640 meter och startrusning. Nr 4 Jetblue Volo kan nog ta spets och leda länge. Vart hamnar nr 5 Ridgehead Cahore, risken är att Lutfi kör på och tar över. Nr 1 Caddie Comet är inte dålig, men var hamnar han. Glöm inte nr 11 Gills Abbe och nr 7 Victory Hill.

Så jag lär spela för min hundralapp och börjar med en spik. Om det bli nr 1 eller 2 får vi se.
Övrigt så blir det lopp 2: nr 1, 2, 3, 9.
Lopp 3: Spik nr 7.
lopp 4: 1, 5, 7, 9, 11.
lopp 5 : 13, 14.
lopp 6: Spik nr 3.
Lopp 7: 1, 4, 5, 7, 11.

1*4*1*5*2*1*5= 200 rader och en hundralapp.

Kent

Helt rätt där Kentbra vem bryr sig om VM när man bara vill ha 7an nej VM e för dom som inte vinner :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp