Micke.T
Forumveteran
Tråkigt för mig, då har juristen ljugit för mig..Detta är nog inte så gällande som Du tror, att skriva bort en lag, genom att skriva en klausul...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tråkigt för mig, då har juristen ljugit för mig..Detta är nog inte så gällande som Du tror, att skriva bort en lag, genom att skriva en klausul...
Fel val av ord (klausul)av migDetta är nog inte så gällande som Du tror, att skriva bort en lag, genom att skriva en klausul...
Fel val av ord (klausul)av mig![]()
Särkullbarn, både jag å frugan har barn i tidigare liv. Därför vi skrivit papper.Om jag förstår rätt så är Du gift, två gemensamma barn, finns det ytterligare barn?
Samma sak med att betala trafikförsäkringen. man har ju inte planerat att köra på någon men det kan ju inträffa även för den bästeJa man får gardera sig mot en väldans massa saker men inte mot en ev skilsmässa. IQ fiskmås typ..
Då får du helt enkelt hitta ett sätt för att lösa ut honom. Se över kreditvärdigheten eller skaffa buffert.Hur fungerar det vid dödsfall, även vi har snackat om detta.
Då vi båda vill att jag skall kunna bo kvar om frugan dör och ta hand om båda barnen.
Kan frugan avskriva ena barnet ifrån arv?
inte för att vi inte vill att han skall få nåt, skall nog se till att det blir rättvist fördelat i slutändan.
Men eftersom äldste sonen inte är min så kommer ju vårdnaden och förmyndardelen falla på släkten och då hans del av huset.
Och vare sig jag eller frugan litar på hennes syrra, affärskvinna från topp till tå, ser hon en baht någonstans, går hon över lik för att fånga den.
55555, var väl inte så jag menade.Då får du helt enkelt hitta ett sätt för att lösa ut honom. Se över kreditvärdigheten eller skaffa buffert.
Ja vi har pratat om det, men sonen väntar stort arv ifrån biologiska fader, dom har mycket mark så vi la ner den planen.Eller som någon var inne på, adoption...
Inte fel att kontakta en jurist.55555, var väl inte så jag menade.
Sonen själv ser mig som farsa, han känner inte till någon annan.
Men en 9åring har ingen egen vilja, så skulle min fru dö får ju inte jag vårdnaden eftersom jag inte är biologisk förälder, utan den kommer ju ännu värre hamna på den riktiga farsan.
Släkten tror jag inte hade varit något problem, överdrev lite där.
Men den riktiga farsan vet jag inte men kan bara tänka mig vilken möjlighet för han.
Dock har jag ju köpt ett billigt hus, så kommer inte gråta blod över huset.
Kommer nog bli mer ledsen om det blir tvist om barnet, huset skiter jag i vid en sådan situation, skulle då flytta med yngste till condon om dom tog den äldste ifrån mig också hade dom fått löst ut den yngstes arvsdel.
Jaja vilket som risken jag ser är just bara om frugan kilar vidare innan mig.
Det var ett av dom första sakerna jag gjorde efter födseln.Inte fel att kontakta en jurist.
Kommer du fixa svenskt pass till Lilleman?
Särkullbarn, både jag å frugan har barn i tidigare liv. Därför vi skrivit papper.
Det är i praktiken omöjligt om inte den biologiska pappan är död.Eller som någon var inne på, adoption...
Ja Aprilskämten haglar idagNu blir det ännu svårare att få visa som gifta med en thaikvinna.
Max tre års skillnad mellan makar kommer att godkännas.
Nu blir det ännu svårare att få visa som gifta med en thaikvinna.
Max tre års skillnad mellan makar kommer att godkännas.
Va då aprilskämt???Ja Aprilskämten haglar idag![]()
Det haglar av dessa Aprilskämt på nätet idag.Va då aprilskämt???
Ingen som har funderingar varför på bossen för IM heter som han gör.
Med thailogik minskar även fordringarna på de statliga sjukhusen om det blir olagligt med stor åldersskillnad.
Samtidigt blir man av med de fattigaste farangerna.
Även kritiken att Thailands största exportvara är kvinnor i den bästa åldern.
Big Joke är inget aprilskämt.....