Air china

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"maria70 " sa:
Men du maria i dec brukar Thai ha kampanjer, Jag vet inte hur du brukar boka och var du bor men vi har en kille som heter Peter och jobbar på JordenResor i Stckholm som har fixat kanonpriser för några av oss här
 
Åker med Air China till BangKok 2 December men måste vänta i Peking 9 timmer. Ska ringa och försök att ändra på det. Åker ner och är i Udon Thani i 2 månader och betalade 5200 t/r
 
"hillmer " sa:
Åker med Air China till BangKok 2 December men måste vänta i Peking 9 timmer. Ska ringa och försök att ändra på det. Åker ner och är i Udon Thani i 2 månader och betalade 5200 t/r
Är det så billigt med tanke på att du får vänta så länge
 
"Rolf " sa:
Men du maria i dec brukar Thai ha kampanjer, Jag vet inte hur du brukar boka och var du bor men vi har en kille som heter Peter och jobbar på JordenResor i Stckholm som har fixat kanonpriser för några av oss här


Nja rolf normalt så har dom inte de i år e första gången ja kommer ner under 10000:-
 
"glimten66 " sa:
Nja rolf normalt så har dom inte de i år e första gången ja kommer ner under 10000:-
Jaha aldrig får man va glad :( Vi har visserligen alltid åkt på vårkanten och aldrig bet. över 10000:-
För övrigt så lade jag precis på luren, och Peter på Jorden bad mej hälsa till dom som han varit i kontakt med på CM.
 
"legolas " sa:
Be han att få provis på dina resor eftersom du fixar kunder till honom, det är du värd tycker jag!!
Jag ska hälsa från dej och säga till honom. :D
Det är ju bara ett tips sen gör man som man vill :)
 
Fick svar i dag att Air China inte har några andra alternativresa och inte tänker betala tillbaka något. Blir att sitta där i 9 timmar eller köpa ny och förlora 5200kr. Det här blir första och sista gången med AirChania.
 
"hillmer " sa:
Fick svar i dag att Air China inte har några andra alternativresa och inte tänker betala tillbaka något. Blir att sitta där i 9 timmar eller köpa ny och förlora 5200kr. Det här blir första och sista gången med AirChania.
Det är inget fel på Air China (säger jag som åkt med dem två gånger). Det gäller bara att boka rätt biljett med kort väntetid i Peking. Sedan är det ju oftast så att de bästa biljetterna tar slut snabbast. Kvar blir de som är lite sämre (= längre väntetider).

Senast jag åkte med dem hade jag tre timmar väntan på nervägen och nio på hemvägen. Priset på biljetten var dock 4800 kr billigare/person än direktflyg med thai. Jag och hustrun sparade alltså 9600 kr på biljetten som vi hade riktigt kul för där nere..
 
Läste att dom ställer in vissa avgånar så man blir sittande 9tim i peking dom har ställt in alla ca 959 flyg 13.40 troligen hela dec, ev. pga. översvämningarna i Bankok.
Så det är nåt att kolla innan man reser :-X
 
Hade bokat det flyget 13:40 och fått biljet på det,sen har dom tagit bort den och ersatt med den som går 19:30 och ingen återbetalning. Jag tog den resan för att den var så pass mycket billigare än alla andra och att det inte var så lång väntan i Peking men det sprack ju
 
"hillmer " sa:
Hade bokat det flyget 13:40 och fått biljet på det,sen har dom tagit bort den och ersatt med den som går 19:30 och ingen återbetalning. Jag tog den resan för att den var så pass mycket billigare än alla andra och att det inte var så lång väntan i Peking men det sprack ju
Det positiva är ju att m du kan ta en tur på stan :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

A
Svar
1
Visningar
2 K
T
Svar
1
Visningar
2 K
kjell.t
K
M
Svar
3
Visningar
2 K
A
A
Svar
45
Visningar
9 K
R
S
Svar
2
Visningar
1 K
A
A
Svar
6
Visningar
2 K
realdexter
R
 
Tillbaka
Topp