Allergi mot fisk

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
En gammal tjejbekant har bedrövligt minne, och är skitdålig på att berätta historier även sanna. En gång försökte hon berätta en för mig, men rörde till det. (Jag skriver den i orginalskick, för jag kommer inte ihåg hur hon rörde till den.)

Det var vinter och kallt i huset där en kille bodde på landet. Han hade klätt av sig byxor och långkalsonger i ett svep kvällen innan, så nu kunde han klä på sig dem i ett svep också.
-Vad konstigt det känns, tänkte han och drog ner dem igen, för att titta vad det berodde på.
Han hittade ingenting, så han drog upp dem igen. Men det kändes konstigt fortfarande, så han drog ner dem igen. Då hoppade en yrvaken mus ut...

Jag vet hur den sanna originalhistorien var, eftersom det var mig det hände :) Hon hade lyckats komma ihåg en del av historien, men hon hade glömt att det var jag som hade berättat den för mig.

Fast jag fick ingen musfobi, tycker de är söta. Men jag gillar inte giftormar. Förrut hade jag fobi för stora spindlar, men nu har jag gjort en överenskommelse med dem att jag låter dem vara om de håller sig undan från "mina" ställen :) (=Säng, matplats, badkar m m där jag själv sitter/ligger.) Det fungerar faktiskt! Ingen aning om varför. De enda gången spindlarna kommer till mina ställen är då någon städat bort spondelväv, som används, fastän jag har sagt att de ska få vara ifred. Iofs inte konstigt att de stannar vid sina nät, men det kommer inga nypuppade heller till mina platser.

"legolas " sa:
Men Zäta, ta detta rätt nu... När du går på toan, får du inte en "larvkänsla" då??

Legolas herregud! Nej jag får inte någon larv känsla när jag skiter :p
Bara när jag ser larverna som jag blir äcklad.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

L
Svar
4
Visningar
3 K
Phirawan
P
A
Svar