Är detta thaiforum "haram" eller "halal"?

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Är detta thaiforum "haram" eller "halal"?

• Haram

Röster: 9 90.0%
  • Halal

Röster: 1 10.0%

• Totala väljare
    10

Wallenbergare, någon som ätit det?
Vad görs äkta sådana av måntro.
Serveras minst på 3 restauranger i närheten av där jag käkar ute ibland.
Inte är det svårt att få tag på i sverige om man köper det genom grossist och driver restaurang.
;)

Naturligtvis går det att få tag på, jag säger att det är inte något som alltid finns i affärerna, såg för ett tag sedan att Coop hade det.

Wallenbergare är barnmat och oerhört överreklamerat;)

Naturligtvis går det att få tag på, jag säger att det är inte något som alltid finns i affärerna, såg för ett tag sedan att Coop hade det.

Wallenbergare är barnmat och oerhört överreklamerat;)

Vissa coopbutiker och även Ica har det för jämnan.

Barnmat jaja ;)
Så kalvfärs finns för alla om du unnar dig det. Är ju dyrare givetvis.

Vissa coopbutiker och även Ica har det för jämnan.

Barnmat jaja ;)
Så kalvfärs finns för alla om du unnar dig det. Är ju dyrare givetvis.

Nja jag tycker faktiskt inte att kalv överhuvudtaget är något speciellt och tycker inte att det är värt de pengarna, men smaken är som den beryktade delad eller har man ingen som någon annan nämnde här i någon annan tråd:D, äter ju det om jag blir serverad givetvis, äter allt men det finns ju betydligt smakrikare kött.

Nja jag tycker faktiskt inte att kalv överhuvudtaget är något speciellt och tycker inte att det är värt de pengarna, men smaken är som den beryktade delad eller har man ingen som någon annan nämnde här i någon annan tråd:D, äter ju det om jag blir serverad givetvis, äter allt men det finns ju betydligt smakrikare kött.

Men trots allt lätt mycket lätt att få tag på i Sverige. ;)

Det kan inte tänkas att du har svårt för att medge att du hade fel.
För skåne är väl fortfarande sverige precis som västmanland.
Det är däremot ingen storhet att ej erkänna det.
;)

Ja men om man också har varit runt lite i hela Thailand så märker man att Thailand är ett land med stora kontraster och det kan vara stor skillnad från by till by, inte som vissa hingstar tycks tro att såhär fungerar det och såhär lever dom i hela Thailand.

Säga att såhär är det i Thailand fungerar inte, mer såhär fungerar det på den här orten.

Ja men om man också har varit runt lite i hela Thailand så märker man att Thailand är ett land med stora kontraster och det kan vara stor skillnad från by till by, inte som vissa hingstar tycks tro att såhär fungerar det och såhär lever dom i hela Thailand.

Säga att såhär är det i Thailand fungerar inte, mer såhär fungerar det på den här orten.

Håller med dig Jonas, till det finns även en dimension till nämligen vilken klass man "hänger" med.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp