Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Och bara för att blanda korten med inte så gängse musik men med trevliga rytmer (utrikiska, känn rytmen), artisten känd från bl.a. eurovisionsslagerfestivalen
Och bara för att blanda korten med inte så gängse musik men med trevliga rytmer (utrikiska, känn rytmen), artisten känd från bl.a. eurovisionsslagerfestivalen
Det finns många bra artister om man släpper den gängse popmusiken som körs om och om igen på media.
Francis Gabrel är en musiker jag tyckt om under många år. Jag fick upp öronen för honom när jag en gång i tiden råkade köpa en obekant CD på en Intermarche i Menton.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.