Bästa musiken

Finns många bra såsom han. Men du fick inte uppleva folkparkernas storhetstid som mer eller mindre dog ut i början av 80-talet när videon gjorde intåg i stugorna och dom yngre satt hemma och såg på en film istället för att föra traditionerna vidare. Var väl ett litet uppsving i slutet på 90-talet början på 2000-talet. Nu finns det ju nästan inga av dom kvar. Man kunde nästan känna lukten att det var en folkpark med körv och kaffe.

Finns många bra såsom han. Men du fick inte uppleva folkparkernas storhetstid som mer eller mindre dog ut i början av 80-talet när videon gjorde intåg i stugorna och dom yngre satt hemma och såg på en film istället för att föra traditionerna vidare. Var väl ett litet uppsving i slutet på 90-talet början på 2000-talet. Nu finns det ju nästan inga av dom kvar. Man kunde nästan känna lukten att det var en folkpark med körv och kaffe.
Tack

Kan vara stolt över denna svenska tjej som ibland blir förknippad med Rihanna (som jag också gillar)

Bla denna lyssnade vi på 70 talet, i bilen på kungsgatan , en öl i ena handen och en snygg brud i den nadra , om jag inte var fylle-chaffis vill säga .
Ut till Ekstubben"Raggarstubben " i Tyresö och även under en tid till "Pråmen "
Jag har läst boken om pråmen. Var ju halvraggare på 70 och 80 talet! Mopar for life!

Vd lyssnar ni äldre på? Samma som farsan kört i bilen när jag var ung =)

De flesta av oss är ju äldre, fast olika mycket äldre och vissa av oss har udda musiksmak för att vara äldre.
Jag är någon form av allätare, både vad gäller mat och musik.
Musik så är det allt från mongolisk strupsång till Björnen Sover, vilket då täcker in Pantera, Paganini, Bach, Malmsteen, Helloween och Demis Roussos.

Liknande trådar

Svar
19
Visningar
1 K
Raderad medlem 9942
R
R
Svar
37
Visningar
4 K