Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Börjar ju bli countryvibbar här.
Då kör vi på det spåret.
Denna fungerar rätt ok om man inte sitter och lyssnar medhögtalarna i telefonen eller datorn.
Ja Toby är okej. Har varit på hans bar i Oklahoma City Han har ju en sång om den.
Alan Jackson är min absoluta favorit. Har sett honom live i Sverige samt besökt hans bar i Nashville så klart
Ja Toby är okej. Har varit på hans bar i Oklahoma City Han har ju en sång om den.
Alan Jackson är min absoluta favorit. Har sett honom live i Sverige samt besökt hans bar i Nashville så klart
Är man country kille och bor i banjoland så är det inte så långt till Nashville
Just Nashville kan jag rekommendera även för icke country diggare. Trevlig stad med trevliga människor. Har varit där 2005 och 2017. Vill definitivt dit igen. 2005 var vi där samtidigt som orkanen Katrina möblerade om lite i främst New Orleans. Katrina kändes ända upp till Nashville. New Orleans stod på listan över resmål men vi fick planera om rutten kan man säga.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.