Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kan vara värt en slant. Hade 400-450 lp och ett par 100 singlar och ep som jag min idiot mer eller mindre gav bort innan jag fyttade till Thailand. Lillbrorsan fick några hundra cd men han skickar ju saker till mig eller hjälper mig med annat.
Får väl hedra den framlidne goa Lemmy med en grym låt.
Jag har ett foto på polaren som har tre biljardbollar i munnen tror han fick inspiration från konvolutet till Exile on main street men tror nog både Mick och Kim skulle få in ett par pingisbollar också
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.