Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
näe, fattar jag släktskapet rätt så är det 2 farbröder som bor i detta hus, den ena bor med sin fru i huset samt 2 ungar som jag tror är deras, den andre äldre brodern bor i skjulet till höger, Damen kallar honom för 3-leg man, har ett ben och 2 kryckor, brukar knalla flera gånger till (konsum) hålet i väggen, där kan man tydligen inhandla whisky per glas, han brukar bli lulligare för varje gång han kommer tillbaka, den andre brodern kallar jag för "watermelona sellerman" han åker dagen innan och plockar wattenmeloner som han säljer morgonen efter på morgonmarknaden, handlade några gånger av honom, mellanstor melon 15 Bath, detta är tydligen den enda inkomst som dom har, tror inte affärerna går så värst bra.
Grannhuset, för stort och 2 plan, diggar nog mera enplan, anser att jag är inte född till att
springa i trappor, som Damens hus enplan och ingen källare, perfekt, kanske lite stort,
4 rum å kök.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.