Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag vill tillägga att jag misstänker kryssningen för att frugan och jag har drabbats av sk babianröv. Bufféer kan vara luriga och den är starkt misstänkt.
Man ska inte ta piller om man inte får feber eller om det inte gått över efter en halv dag vilket det oftast gör helt av sig själv. Dricka en jäkla massa vatten för att kompensera vätskebristen brukar räcka. Stoppar man upp med piller så tar man inte bort bakterierna, bättre att "spola ut" skiten. Allt enligt läkares rekomendation och brukar funka för mig.
Ja man får vad man betalar för här i landet, denna gången prutade jag så ja skulle komma i samma priser som ja läst här.
En sak märkte man ju som man missa sist finns ju klasskillnad på båtarna, sist åkte vi väl med båten med bästa maten och lyxigt inrett och bara västerlänningar och Thai.
Den här gången så hamna med båten som låg utanpå, ser likadan ut på skalet, men mycket sämre mat, vi och Kineser och sämre musik, samt service.
Inte första gången jag prutat på turer och skall hamna i priser som pratas om här och blivit besviken, man får vad man betalar för.
Ja men har man en gång åkt med lyxen och berättat och pratat sig varm för resesällskapet hur bra det va ombord och hur god mat, så är det inte samma.
Men farsan och dom har ju inte åkt på turen vi åkte med så dom tycker det är jätte fint, bara vi som åkt med bättre tur innan som blev lite besvikna.
Foto på fotot av resesällskapet.
Ja men har man en gång åkt med lyxen och berättat och pratat sig varm för resesällskapet hur bra det va ombord och hur god mat, så är det inte samma.
Men farsan och dom har ju inte åkt på turen vi åkte med så dom tycker det är jätte fint, bara vi som åkt med bättre tur innan som blev lite besvikna.
Foto på fotot av resesällskapet.
På Lördag bär det av igen.
Sist mistänker jag att yngste sonen blev tillverkad den helgen på fotot.
Men det skall inte ske liknande denna gång.
Bokat en familjesvit på JC Kevin Sathon imorgon så kör väl hemifrån runt 10:00 till Suvarhnabumi och parkerar där och tar tåget in.
Var bra pris, bara 3700thb för familjesvit (vi är ju 4 st) 2 sovrum 121m2.
Är ju vad ett vanligt litet skitrum på 2 stjärnor kostar i Gbg.
Middagskryssningen går från Asiatique 19:45.
Denna gång har vi valt ett annat bolag, blir 3dje turen, tycker det är en fin kvällstur.
Sen blir det väl Longtail i kanalerna på Sönd, det har man ju med åkt några gånger men även det är en trevlig tur som tåls göras igen.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.