Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tycker jag du skall göra, Det är fint att flyta fram där och se Bangkok ifrån floden på natten då alla ljus lyser upp staden.
River city avgick båtarna ifrån och verkade som alla bolags båtar avgick härifrån, gick det kanske från andra ställen med men dom olika båtyperna och bolagen som diskuterats i tråden fanns här, så även om man ville åka modern båt eller gammaldags träbåts kryssning så avgick dom härifrån.
Bolagen hade försäljningställen, restauranger/lounger här inne. http://www.rivercitybangkok.com/
Vi skall verkligen försöka göra detta, bara synen av Wat Arun belyst är mäktig av foton att döma. Plus allt annat och förhoppningsvis god mat. Jag ser fram emot detta, hoppas att planerna håller.
Så är det för dom flesta av oss, tur iaf då att du hinner uppleva ett å annat på 7v som du kan plocka fram ur minnet när det rullar som värst ute på böljan.
Själv ska jag tillbringa 5 av kommande 7 sem v i Sverige innan jag får åka hem så finns dom som har det värre [emoji6]
Så är det för dom flesta av oss, tur iaf då att du hinner uppleva ett å annat på 7v som du kan plocka fram ur minnet när det rullar som värst ute på böljan.
7v? Skall du bara ha 5 veckor ledigt?
Vi kanske med skall gå över på 6 veckors skift huvudkonkurenten har gjort det så då följer vi nog efter till nästa år.
Dom vågar inte i år för lite dålig stämning pga. dom klanta till det så med uppsägningarna sa upp 55 förra hösten fick återanställa alla och fler där till för att driva båtarna, så dåligt planerat.
Men jag hoppas på 6v, märker att det är lite av en generationskillnad, dom äldre vill inte gå ifrån 4v dom yngre tycker 4v är för kort.
Själv ska jag tillbringa 5 av kommande 7 sem v i Sverige innan jag får åka hem så finns dom som har det värre [emoji6]
7v? Skall du bara ha 5 veckor ledigt?
Vi kanske med skall gå över på 6 veckors skift huvudkonkurenten har gjort det så då följer vi nog efter till nästa år.
Dom vågar inte i år för lite dålig stämning pga. dom klanta till det så med uppsägningarna sa upp 55 förra hösten fick återanställa alla och fler där till för att driva båtarna, så dåligt planerat.
Men jag hoppas på 6v, märker att det är lite av en generationskillnad, dom äldre vill inte gå ifrån 4v dom yngre tycker 4v är för kort.
Det gör jag inte för familjen, jag har jobbat till sjöss sen jag var 17 vill inte jobba med något annat, förstår inte hur man kan vilja jobba Månd-Fred vecka efter vecka, mitt yrkesval är bara mitt och för mig.
Sen kan jag vara trött på farten vi går ibland bara Europa blir tråkigt i längden
Kylan känner jag inte så mycket av då jag är i en position så jag oftast kan välja vad jag skall jobba med själv under dagen utöver båtkörningen, inomhus eller utomhus
Jag kanske låter lite gnällig ibland men det är mest vid påmönstring, när man väl är ombord har vi det rätt bra i 4 veckor, vi känner oftast inte av vädret så mycket, är ju rätt stor båt
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.