Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hej. Letar reseförsäkring och covid försäkring till Thailand. Vilka bolag är bäst tror ni. Och gärna billiga Har planerad resa över nyår om inte inresereglerna krånglar till det för mig. Just nu är det Ju sandbox som gäller men hoppas ju slippa åka dit.
Hej. Letar reseförsäkring och covid försäkring till Thailand. Vilka bolag är bäst tror ni. Och gärna billiga Har planerad resa över nyår om inte inresereglerna krånglar till det för mig. Just nu är det Ju sandbox som gäller men hoppas ju slippa åka dit.
Jag använder min hemförsäkring, den täcker 122 000 USD och för covid även om du testar asymptomatiskt. Den har blivit godkänd för COE som krävs för sandbox.
Hej På er
Vet du något om när det gäller Försäkringar när man reser till Phuket som i det här fallet
Länsförsäkringar har så man kan köpa till för Covid
men godtar Thailand detta ?? eller är det som vanligt att det är monopol attdet skall vara en thailänsk betald försäkring
Hej På er
Vet du något om när det gäller Försäkringar när man reser till Phuket som i det här fallet
men godtar Thailand detta ?? eller är det som vanligt att det är monopol attdet skall vara en thailänsk betald försäkring
Hej På er
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.