Covid Försäkring mm

Bentha

Medlem
Hej. Letar reseförsäkring och covid försäkring till Thailand. Vilka bolag är bäst tror ni. Och gärna billiga Har planerad resa över nyår om inte inresereglerna krånglar till det för mig. Just nu är det Ju sandbox som gäller men hoppas ju slippa åka dit.

Hej. Letar reseförsäkring och covid försäkring till Thailand. Vilka bolag är bäst tror ni. Och gärna billiga Har planerad resa över nyår om inte inresereglerna krånglar till det för mig. Just nu är det Ju sandbox som gäller men hoppas ju slippa åka dit.
Ja hur ser det ut vid nyår, det vete gudarna? Kanske covid har spridit sig ännu mera, vem vet?

Jag använder min hemförsäkring, den täcker 122 000 USD och för covid även om du testar asymptomatiskt. Den har blivit godkänd för COE som krävs för sandbox.

Bilagor

Hej På er
Vet du något om när det gäller Försäkringar när man reser till Phuket som i det här fallet
Länsförsäkringar har så man kan köpa till för Covid
men godtar Thailand detta ?? eller är det som vanligt att det är monopol attdet skall vara en thailänsk betald försäkring

Hej På er
Vet du något om när det gäller Försäkringar när man reser till Phuket som i det här fallet
men godtar Thailand detta ?? eller är det som vanligt att det är monopol attdet skall vara en thailänsk betald försäkring
Jag har Länsförsäkringar som godkändes för min familj och som kostade 2.200Sek för oss tre de x:ra 45 dagarna.

Hej På er

Alla försäkringar godtagna om det står $50.000 någonstans.

Kvittar vilket bolag.

Har du betalt resan med kreditkort? Kolla då om du har reseförsäkring hos dem, så slipper du köpa till något.

Liknande trådar

M
Svar
1
Visningar
1 K
A
H
Svar
6
Visningar
2 K