Trump har drabbats av covid-19.

Hej

Det gör han verkligen, men slår inte det åt både positivt och negativt håll?

Mvh isan lover
Förutom att röra om i grytan har han lyckats få jänkarna till valurnan. Hur många politiker har lyckats med det?

Dessutom har han också fått media att visa sina agendor mer tydligt än tidigare. Tror att många varningsklockor har gått igång hos folket (jänkarna) och fått demokratin att blomma upp en hel del. Sen att Trumpen många gånger beter sig som en idiot betyder inte att allt är svart eller vitt. Finns en stor gråskala däremellan som vi inte delges av media. Jag tror att Trumpen har gjort mycket för demokratin och framöver kommer vi se det. Han kanske tom kommer att bli saknad i vissa sammanhang när man saknar hans raka svar som inte är normalt bland proffspolitiker.

Så vist har Trumpen haft stor påverkan, på gott och ont.

Hur fick du en gryta till en myrstack?

Möjligtvis om man tänker sig att vänstern är en myrstackgryta men vänstern påminner mer om en maffia eller bläckfisk. Bläckfiskgryta? Är det nåt du kan köpa?
Bläckfisk är gott när vi låg i hamnen i LAS Palmas fanns det en barbåt som serverade inlagd bläckfisk supergott till bira, försökte göra det hemma i byn men det blev inte så lyckat kanske ska fråga Stefan här på forumet

Förutom att röra om i grytan har han lyckats få jänkarna till valurnan. Hur många politiker har lyckats med det?

Dessutom har han också fått media att visa sina agendor mer tydligt än tidigare. Tror att många varningsklockor har gått igång hos folket (jänkarna) och fått demokratin att blomma upp en hel del. Sen att Trumpen många gånger beter sig som en idiot betyder inte att allt är svart eller vitt. Finns en stor gråskala däremellan som vi inte delges av media. Jag tror att Trumpen har gjort mycket för demokratin och framöver kommer vi se det. Han kanske tom kommer att bli saknad i vissa sammanhang när man saknar hans raka svar som inte är normalt bland proffspolitiker.

Så vist har Trumpen haft stor påverkan, på gott och ont.
En lynnig, spontan, oplanerande mentalt sjuk narcissist som beter sig som en enväldig diktator kallar jag inte något positivt för demokratin

En lynnig, spontan, oplanerande mentalt sjuk narcissist som beter sig som en enväldig diktator kallar jag inte något positivt för demokratin

Hej

Nej han är snarare en total katastrof ur demokratisk, internationell, miljömässig, frihandel och klimatmässig synvinkel, själv har jag svårt att se något positivt med att han kom till makten, möjligtvis som avskräckande exempel på något som man hoppas aldrig ska inträffa igen.

Mvh isan lover

Liknande trådar

Tillbaka
Topp