Curt Lindström berättar om kärleken och livet i Hua Hin. I Sverige ser de mig som en snuskgubbe

Nej, det kan vara rätt att ha råd och råd..
Men många tycker att bilar är dyra här i landet
En S560 kostar i Tyskland 144.000 € ca 5 mille TB
I Thailand kostar samma model nästan 18 mille TB
Så vist är det dyrt med vissa bila här
Men stod i Bangkokpost för par månader sen att några modeller som skulle produceras här nere nu skulle få en 40% prisreducering, har det skett eller var det bara tomma ord i tidningen?

Jag börjar bli mer och mer sugen på en Volvo S90 men varför lägga pengar på en bil som kostar mer än huset. Så blir nog ingen.

Vill ha en Sedan men hittar ingen fin av dom asiatiska.

Men stod i Bangkokpost för par månader sen att några modeller som skulle produceras här nere nu skulle få en 40% prisreducering, har det skett eller var det bara tomma ord i tidningen?

Jag börjar bli mer och mer sugen på en Volvo S90 men varför lägga pengar på en bil som kostar mer än huset. Så blir nog ingen.

Vill ha en Sedan men hittar ingen fin av dom asiatiska.
Nej nej
Många modeller av MB har gått ner i priser.

50-70 B billigt
Här i spenaten Udon å Khon Kaen har de inte mycket filmer med engelska till salu inte så många som köper säger de som säljer.
Letar ibland.
Här finns massor, dom har flera butiker inne på shoppingmallen som säljer piratkopierade filmer :police:

Lyckades hitta en liten smidig Sony bluray, perfekt då tv:n e Sony så funkar samma fjärr.

50-70 B billigt
Här i spenaten Udon å Khon Kaen har de inte mycket filmer med engelska till salu inte så många som köper säger de som säljer.
Letar ibland.
Finns väl hur mycket som helst i Bkk?
Annars så säg vilka filmer du vill ha så kan jag kolla här å skicka upp till dig.

John Wick är nåt som jag har missat, ska ju va sån action som vi gillar här å såg att 3:an går på bio nu, köpte 1 å 2 an på dvd å tänkte ta 3 an på bio efter att vi sett dom, rätt bra biograf på nya Bluport enligt en vän så kan ju va kul som omväxling.

John Wick är nåt som jag har missat, ska ju va sån action som vi gillar här å såg att 3:an går på bio nu, köpte 1 å 2 an på dvd å tänkte ta 3 an på bio efter att vi sett dom, rätt bra biograf på nya Bluport enligt en vän så kan ju va kul som omväxling.
Den är fin jag är som din fru, pang pang ska det vara.
Men bara sett ettan .
Och nu vill frugan att vi åker och tittar på trean.
Nej sa jag, vi ska hitta först tvåan .

Ingen fara, men tack @nmax
Vi är i BKK om 16 daga, lönevecka.:p:p
Sen lite senare resa runt och försöka hitta fler kunder..
Men frugan är med på denna resa.:p:p;)
Två veckors flaxande..:eek::cool::cool:

Eftersom han är så sluskig att han har bar överkropp på bilden är jag beredd att hålla med om att han är en snuskgubbe.

Tillbaka
Topp