Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Delar av den renoverade stranden spolades bort i år igen.
Som jag skrev fotona var från November, 28:de för att vara exakt, var inget folksamlingsförbud då.
Dock var stränderna stängda ett tag men öppnade igen 14 Juni.
Den är inte så tätbefolkad nu i November var festivaler tillåtna i Pattaya.
sen vet jag inte hur man räknar strand, kan ju gjärna inte sätta ett maxantal på hela beachroad, stranden är 2,7km.
Var mer än 50 pers på beachroad i helgen, det är det nog även på morgonen vanlig vardag.
Skulle man räkna så får vi ju inte vistas i våran village med över 200 hushåll
Som jag skrev fotona var från November, 28:de för att vara exakt, var inget folksamlingsförbud då.
Dock var stränderna stängda ett tag men öppnade igen 14 Juni.
Sorry missade datumet. Men om man bara följer direktiven från den totalt ovetande ledningen och inte kan tänka själv, så får ma ju skylla sig själv om man vill bli smittad.
Sorry missade datumet. Men om man bara följer direktiven från den totalt ovetande ledningen och inte kan tänka själv, så får ma ju skylla sig själv om man vill bli smittad.
Blir man sån surgubbe pga livserfarenhet hoppas jag ja slipper erfara livserfarenhet.
Låter ju helt värdelöst, som om någon stått och pissat på en i 100 år.
Blir man sån surgubbe pga livserfarenhet hoppas jag ja slipper erfara livserfarenhet.
Surgubbe, ja möjligt enligt ditt sätt att tänka, men, idioter som försöker att förbättra 'prestandan' på sina fordon genom att modifiera ljuddämparna i tron att dessa skulle gå snabbare, har inte en susning om motormodifieringar.
När man läser en del kommentarer så undrar vilket värde som tillförs om forskarna lyckas med sitt projekt att öka livslängden till 150.
Om de som lever så länge inte har något vettigare för sig än att peka finger åt andra så undrar jag.
Vad ÄR VITSEN?
Ooooh my god, hur många gånger måste jag skriva att det var från den 28 November och inget lagbrott, då var tom festivaler godkända, vilket det är, fyrverkerifestivalen.
Det förbjöds precis innan nyår, och dom planerade festivalerna stoppades efter det men innan inget lagbrott....
Läs innan ni kommenterar!
Ooooh my god, hur många gånger måste jag skriva att det var från den 28 November och inget lagbrott, då var tom festivaler godkända, vilket det är, fyrverkerifestivalen.
Det förbjöds precis innan nyår, och dom planerade festivalerna stoppades efter det men innan inget lagbrott....
Läs innan ni kommenterar!
Bilden var från mitt inlägg där jag skrev från November, som jag sen fått skrivit ett antal gånger nu, du citera ju någon som citerat mig med att hålla med om ett lagbrott, kanske skulle kollat ursprungsinlägget då
Bilden var från mitt inlägg där jag skrev från November, som jag sen fått skrivit ett antal gånger nu, du citera ju någon som citerat mig med att hålla med om ett lagbrott, kanske skulle kollat ursprungsinlägget då
Jag är inte upprörd, jag förtydligar att bilden är ifrån November och inget lagbrott som du skriver och bilden är från mitt inlägg som han citerar, då det är jag som har tagit fotot.
När man läser en del kommentarer så undrar vilket värde som tillförs om forskarna lyckas med sitt projekt att öka livslängden till 150.
Om de som lever så länge inte har något vettigare för sig än att peka finger åt andra så undrar jag. Vad ÄR VITSEN?
Kina insåg tydligen vitsen med överbefolkning och hur de kunde dra nytta av detta ekonomiskt, därav covid. Finns väl ingen som tror på att smittan spreds av att någon åt ett fat med fladdermussoppa?
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.