Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Drömmen om en starkare krona har fångat många svenskars hopp. Men nu tornar ett hot upp sig vid horisonten, något som kan kasta omkull förväntningarna och
Drömmen om en starkare krona har fångat många svenskars hopp. Men nu tornar ett hot upp sig vid horisonten, något som kan kasta omkull förväntningarna och
Många tror att Trumps utlovade åtgärder kommer driva upp den amerikanska inflationen och hindra amerikanska riksbanken att sänka räntan och det kommer drabba många länder, inte bara Sverige.
Många tror att Trumps utlovade åtgärder kommer driva upp den amerikanska inflationen och hindra amerikanska riksbanken att sänka räntan och det kommer drabba många länder, inte bara Sverige.
Nu ställer jag frågor utan att ha läst de 241 föregående sidorna.
Är det verkligen Bahten som är rekordstark? Är det inte kronan som är rekordsvag?
Är det bath eller baht?
Nu ställer jag frågor utan att ha läst de 241 föregående sidorna.
Är det verkligen Bahten som är rekordstark? Är det inte kronan som är rekordsvag?
Är det bath eller baht?
Här var det bättre kurs för NOK än SEK.
Måste växla till mig 100 EUR nånstans så frugan och ungarna har till mat i Helsingfors vid mellanlandningen ifall kortet krånglar.
Thailand’s Finance Minister Pichai Chunhavajira made his latest pitch for the central bank to cut borrowing costs and make the baht “more competitive” to boost the country’s key exports and tourism sectors.
Här var det bättre kurs för NOK än SEK.
Måste växla till mig 100 EUR nånstans så frugan och ungarna har till mat i Helsingfors vid mellanlandningen ifall kortet krånglar.
Funkar SEK NOK DKK igen ?! En omedveten kollega gick runt i flera veckor med en stor bunt odugliga cash , jag sa varför frågade du inte mig innan du reste ;-)
Funkar SEK NOK DKK igen ?! En omedveten kollega gick runt i flera veckor med en stor bunt odugliga cash , jag sa varför frågade du inte mig innan du reste ;-)
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.