Vad tror ni om detta (Skickade tjejen 18000 bath, nu vill hon ha mer)

 
Om jag skulle behöva betala 1000 sek för varje gång jag klämde på/kladdade på/klappade på rumpan eller kom med diverse sexuella anspelningar till min sambo så skulle jag blåsa min lön på högst en dag. Men man kanske kan få mängdrabatt?
Om vi håller oss till regelrätt kopulation så skulle väl lönen räcka någon vecka i vilket fall!
Separata sovrum är undeskattat
 
Nä kanske inte, men om hon inte är gravt handikappad, kanske hon hon kunde skaffa sig ett jobb, Antar att hon klarade sig bra innan hon mötte 'prinsen'.

Frugan skickar pengar till mig titt som tätt, betyder inte att jag är vare sig arbetslös eller oförmögen att arbeta.

Kristers fru verkar jobba rätt hårt om man följer honom så tror inte att du behöver vara orolig där.
 
Du som läst så många gamla trådar, hur har du missat att det är Kristers fru som har businessen och drar in degen.

Det är nog Krister som snällt får komma med mössan i hand och be om veckopeng... ;)
Stämmer men nu håller ja på att avveckla mina bitcoin så är en del kulor att sätta sprätt på. Hon betalade en månadsinbetalning på Mussen
 
Du som läst så många gamla trådar, hur har du missat att det är Kristers fru som har businessen och drar in degen.

Det är nog Krister som snällt får komma med mössan i hand och be om veckopeng... ;)
Nu vet jag inte mycket om Krister och fru, men om det rör sig om businessen att sälja begagnade möbler och antik från Sverige i affären i Pattaya, då kan jag bara säga:
Vilket nonsens att skriva ! :angry_transparent:


Om inte Krister hittar rätt saker i Sverige och andra länder och skickar til affären i Pattaya, hur mycket "deg" drar hon in då ?
 
Nu vet jag inte mycket om Krister och fru, men om det rör sig om businessen att sälja begagnade möbler och antik från Sverige i affären i Pattaya, då kan jag bara säga:
Vilket nonsens att skriva ! :angry_transparent:


Om inte Krister hittar rätt saker i Sverige och andra länder och skickar til affären i Pattaya, hur mycket "deg" drar hon in då ?
Stämmer men hon vet vad som går och inte går ibland måste jag rådfråga om ja ska köpa och vad jag kan betala. Modet ändras hela tiden så det gäller att vara uppdaterad.

Oavsett kan detta bli sista året nu för crypto defi går som tåget
 
Frugan skickar pengar till mig titt som tätt, betyder inte att jag är vare sig arbetslös eller oförmögen att arbeta.

Kristers fru verkar jobba rätt hårt om man följer honom så tror inte att du behöver vara orolig där.
Orolig? Landet var du kan ansökaka om alla möjliga/omöjliga bidrag? Utländskt/ inget pass verkar inte vara något hinder....
 
Senast ändrad:
 

Liknande trådar

L
Svar
4
Visningar
2 K
litto-58
L
W
Svar
0
Visningar
1 K
whitepointer67
W
W
Svar
5
Visningar
2 K
Feggeliano
F
 
Tillbaka
Topp