JBK.Ltd.
Forumveteran
"kjell.t " sa:Snapphanar så långt norr ut??
Jag får kolla lite mer
kjell.t
Å en stackars"snapphane"som aldrig hittade tillbaka igen(Gazton)efter allt tog slut ;D

Jo-Be
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"kjell.t " sa:Snapphanar så långt norr ut??
Jag får kolla lite mer
"Jo-Be " sa:kjell.t
Å en stackare som aldrig hittade tillbaka igen(Gazton)efter allt tog slut ;D;D
Jo-Be
Ingen snapphane.Troligare en ättling till Nild Dacke?"Gazton " sa:[¤#@@¤%ผีสาง@¤] [¤#@@¤%ผีสาง@¤] [¤#@@¤%] [¤#@@¤%] [¤#@@¤%ผีสาง@¤]
Tappat humorn, nääää,tappa ;D ;D ;D ;D"legolas " sa:Vad pratar du om kjell.t. Det kan inte vara så att du kanske har tappat din humor nere i Åstorp tro? Kolla på smileys och försök att tänk efter lite grand.....
"ledarn " sa:Det krävs i sådana fall att dom börjar visa lite utländsk TV..
Och inte bara den där dubbade kines kung-fu serierna från -70 talet.
Men, men.... Det kanske kommer om ca: 10-20 år kanske ?
PS.... Jag har inte ens försökt att få frugan att sluta titta på Thai-TV.
Hon vaknade till liv alldeles själv![]()
![]()
"ledarn " sa:Ha, ha, ha !!!![]()
Kan bara hålla med fullständigt !!![]()
Däremot ska ni nu få höra något som kan få öronen att ramla av på många....
Min kära hustru har sen drygt 2 år tillbaka bojkottat ALLT med vad Thai-TV har att komma med....![]()
Hon ville inte ens titta på "skräpet" som hon så fint uttryckte det nu i somras när vi var "hemma" i Thailand...
Däremot dottern är en riktig TV slukerska...
Men hon får bara titta på Thai-TV på helgerna har frugan bestämt.
(Hon har faktiskt gått mer och mer över till Svensk och Engelsktalande TV)
Om det dyker upp någon schysst action rulle ifrån Thailand så tittar vi gärna tillsammans om det finns text såklart !!
"matteisurin " sa:
Åkte på spö mot Frölunda i går"Jo-Be " sa:Va F**n!
Har AIK gjort nu, ramlat på målsnöret eller något mer allmänt förlorat igen??
Iså fall är det bara som vanligt;D
![]()
Har du nu vart och luktat på korken igen"legolas " sa:En naturlig företteelse i naturen kallas det när saker och ting går som de skall gå, så om AIK torskar emot ett göteborgslag i vilken idrott som helst, så är det som det skall vara, och torde därför vara en naturlig företeelse....
Det finns en Gud och han är klädd i en Frölunda-tröja.... [¤#@@¤%ผีสาง@¤] har en svart matchtröja, förvillande lik en AIK-tröja!!!
legolas
"Rolf " sa:Har du nu vart och luktat på korken igenDu vet ju hur fantasin skenar iväg med dej då
![]()
"BERTIL " sa:FOLK SOM HELA TIDEN MÅSTE VISA HUR DUKTIGA DE ÄR GÖR MIG LEDSEN. MAN KAN VARA BRA UTAN ATT GÖRA ANNDRA UPPMÄRKSAMA PÅ DET HELA TIDEN.
"glimten66 " sa:Skryt me andra ord![]()
"Kycklingen " sa:Själv vet jag med mig vad jag kan eller inte kan. Jag är trygg i mig själv och det räcker.
Ex. Mina arbetskollegor vet vad jag kan och dom kommer till mig om dom behöver hjälp med det dom inte kan. Jag gör likadant mot dom. Alla människor är duktiga på något en del på mer än del på mindre. Det räcker långt, man får även en ömsesidig respekt för varandra. Men att gå ut med att jag är bättre än dig gör ju bara att man trycker ner folk. Man ska hjälpas åt så att alla har en chans att utvecklas och växa, det gör att de flesta tycker det är roligt och med det så blir man bättre på det man inte kunde innan.
"Kycklingen " sa:Själv vet jag med mig vad jag kan eller inte kan. Jag är trygg i mig själv och det räcker.
Ex. Mina arbetskollegor vet vad jag kan och dom kommer till mig om dom behöver hjälp med det dom inte kan. Jag gör likadant mot dom. Alla människor är duktiga på något en del på mer än del på mindre. Det räcker långt, man får även en ömsesidig respekt för varandra. Men att gå ut med att jag är bättre än dig gör ju bara att man trycker ner folk. Man ska hjälpas åt så att alla har en chans att utvecklas och växa, det gör att de flesta tycker det är roligt och med det så blir man bättre på det man inte kunde innan.
"Berralund " sa:Kunde inte ha sagt det bättre själv, det är precis så jag sköter mitt jobb. Folk skall veta att dom kan fråga om vad som helst utan att jag brusar upp. Att hålla på att berätta för andra ommvad jag är bra på är inte min stil, "verka utan att synas" är ledstjärnan.
Karma till Kycklingen!