Du är lyckligt lottad! Jag blir avundsjuk på pizzor och annan skräpmat som dyker upp på bilder här ibland, fasen man sväller ju upp bara av att titta.
Pizza är bland det värsta man kan sätta i sig om man är känslig på blodsockernivån.
En påse godis kunde man kompensera med en skvätt insulin på 20 enheter.
En pizza. Starta med 20 enheter vid måltiden. Fyll på 20 enheter till efter två timmar, och efter ytterligare två timmar kanske 10 enheter till.
Den är tung för kroppen.
Alla har olika förmåga ta upp ämnena i en måltid. Jag har under hela mitt liv gått upp i vikt om jag bara typ bara tittar på en måltid.
Lite frukost, mycket lite för att starta dagen.
Ingenting fram till lunch. Lunch får en tallrik inte innehålla mer än det man typ får på en lyxrestaurang, en liten skvätt för vanlige arbetaren.
Sista maten för dagen och då ytterligare bara lite, måste tas före kl 18 på dagen.
Då håller jag balans på vikten, varken upp eller ner. Utprovat under många år nu.
Äter jag mer än detta ökar vikten sakta. Därför blev jag så fet på kort tid när jag släppte på detta.
En del kan ju typ frossa i pizza varje dag och ändå behålla sexpacket.
Det jag ätit under ett års tid nu, är ungefär en halv kopp ris, två till tre ägg o lite grönt från trädgården. En gång om dagen, utan påfyllning av annat än vatten och kaffe.
Med den lilla maten och hårt arbete på huset har jag gått ned mer än 20kg, men på ett års tid.
Jag har aldrig i mitt liv mött någon som äter så lite som jag.
Min fru som är den som ger mig maten är totalt förundrad att jag klarar mig på så lite. Hon äter som en häst dygnet runt, men ligger på under 50kg.
Nej, jag är aldrig ute och äter någon annan stans.