Elitserien

• Trådstartare Trådstartare Wanpen
  • Start datum Start datum

Vilka två lag hamnar i kvalserien

• AIK

Röster: 3 33.3%
  • Modo

Röster: 3 33.3%
  • Södertälje

Röster: 9 100.0%
  • Timrå

Röster: 1 11.1%
  • Frölunda

Röster: 1 11.1%

• Totala väljare
    9
  • Denna undersökning kommer att stängas: .

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Verkligen trist med en A.I.K förlust.. :'(
Får vål glädja mig med att D.I.F förlorade ;)

Grattis Wanpen

Vilket jäkla skit!

Såg Djurgården - Hv71 på Canal+ igår och jag har aldrig sett något liknande hur fan kan pucken vägra åka in i mål? Efter ca 50 skott på mål borde inte bara 2 skott glidit in i mål. Och det andra laget med ca 15 skott borde inte ha vunnit matchen med 3 gjorda mål. Intensiv match var det och Djurgården spelade riktigt bra tyvärr gjorde dem inte mål!

Ja jag såg dela av matchen.. och visst var det D:I:F som dominerade.. synd där Z :angry_transparent:

Jag som A.I.K:are glädjs naturligtvis oxå när D.I.F vinner (Lite)... för om både D.I.F och A.I.K finns med i elitserien så gynnar det båda lagen. men det är kul att retas lite då A.I.K är det bättre laget.

Ang Göteborg.....ja du.. humor och idrott är väl inte eran starka sida :reta:

Tycker du är lite orättvis nu Legolas. Alla stockholmare är inte dryga idioter. Och många hejar faktiskt på sina stockholmslag. Likaså som det finns svenskar som hoppas att t.ex. Ska komma sist i varje vm. Sen finns det motsatsen som håller på sina nordisk grannländer om sverige är utslaget.

Vad är det för fel att spela fotboll både i sthlm och gbg eller att ha två tivolin i sverige eller att konserter spelas både i sthlm och gbg?

Börjar gå uppåt för djurgården nu. Iaf när man tittar på deras spel. Hoppas dom får vinna lite nu! :afro:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp