Elitserien/Hockey-allsvenskan 2011/2012

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Birger LKPG " sa:
Var visst inte så kul att prata hockey ??????????

Berörde jag en öm punkt eller, det är väl vida kännt att linköping värvat friskt från stockholmklubbarna och att många av spelarna haft rötter i stockholmslagen. Om dom nu har så många egna juniorer kanske det är en förklaring varför det gått så jävla dåligt för er den senaste säsongen., ;D ;D

"matteisurin " sa:
Berörde jag en öm punkt eller, det är väl vida kännt att linköping värvat friskt från stockholmklubbarna och att många av spelarna haft rötter i stockholmslagen. Om dom nu har så många egna juniorer kanske det är en förklaring varför det gått så [¤#@@¤%] dåligt för er den senaste säsongen., ;D ;D

Ja de har för många 08or i laget

Till att börja med, alla lirare i dom högre divisionerna spelar för stålar inte hjärta. Finns dock undantag. Alla lag har samma uppbyggnad, ibland är det som så att man har ett gäng egna produkter i a truppen, men det är inte vanligt. Så lägg ner snacket om egna produkter, tack!

---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?043rxi

"Kycklingen " sa:
Utav dom lagen som är kvar så tycker jag ingenting, men eftersom jag vet att det är en del AIK:are på detta forumet så säger jag ändå.

Lycka till!

Självklart ska alla aikare ha ett jättestort LYCKA TILL,,,,,
tillhör ju dom som håller på dom själv också.. :thumbsup: :thumbsup:

Lasse52

"b-tung " sa:
Till att börja med, alla lirare i dom högre divisionerna spelar för stålar inte hjärta. Finns dock undantag. Alla lag har samma uppbyggnad, ibland är det som så att man har ett gäng egna produkter i a truppen, men det är inte vanligt. Så lägg ner snacket om egna produkter, tack!

Inte om man ska tro vad matteisurin skriver,visst LHC har köpt in både svenska och utlänska spelare men som du skriver vilka har inte det,möjligen det lag matteisurin håller på i sin lilla värld.

Med all respekt Birger lkpg, så har jag aldrig påstått att mitt lag dvs AIK bara använder egna produkter. Nä under slutet på 90-talet satte dom in en idiotisk köpekarusell som slutade med tvångsdegradering till div 1 pga av urusel ekonomi.

Trots alla [¤#@@¤%] olyckskorpar som kraxar har nu AIK kvitterat till 2-2 i matcher mot Byske ;D ;D ;D

"Berralund " sa:
Spänningen är olidlig. Tror dock att det blir ett AIK i final mot Brynäs. ;)

Hoppas att du menar originalet och inte den dåliga kopian ??? i såna fall värmer det i ett ärrat hjärta ;)

Så då var årets upplaga av elitserien ett avslutat kapitel för min del. Yxhuggarna från byske gick segrande i den sjunde och avgörande semifinalen. Bara att lyfta på hatten och gratulera :) Dock är det något som man får fundera på under sommaren. Hur faan lyckas en del lag att ständigt ha en sjätte spelare på plan och då tänker jag inte på mållisen ??? ???

Tack för den gångna säsongen stolta AIK

Den sjätte spelaren? Du menar hemmapubliken?

Hur som helst - Det är väl ingen katastrof att ha hamnat på en hedersam delad tredjeplats. :)

"matteisurin " sa:
Så då var årets upplaga av elitserien ett avslutat kapitel för min del. Yxhuggarna från byske gick segrande i den sjunde och avgörande semifinalen. Bara att lyfta på hatten och gratulera :) Dock är det något som man får fundera på under sommaren. Hur faan lyckas en del lag att ständigt ha en sjätte spelare på plan och då tänker jag inte på mållisen ??? ???

Tack för den gångna säsongen stolta AIK

Håller med att skoterraggarnas sjätte spelare spelade 2 avgörande roller under den sjunde matchen...

Nä nu är det slut med hockeysäsongen, grattis Skellefteå och Brynäst till finalplatserna. Må bästa lag vinna.

2 lag från norr gör upp om Sm-titeln, känns trots allt ok att det blev just dom 2 lagen
Aik:are som jag är, men inser att dom 2 värdigaste lagen är i Final.
Må det bli en bra Final önskar jag.......

Lasse52

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp