Elitserien 2017 speedway

Ja det var ju skönt att det inte bara är speedway då och i motorväg är det bara just speedway och F1 jag brukar kolla på även om jag tydligen missat tjejerna i F1.:D

Är väl som restauranger, räcker inte med mat längre för att locka folk, utan det skall vara after det ena och det andra:D
Det ska vara effektivt, allt samtidigt ... För mig är det F1 och speedway också i motorsport, men blivit dåligt av detta de senaste åren. Grabben vill gå på ytterligare F1 lopp, så får väl planera ... Malaysia och Singapore ligger ju i riskzonen ;)

Lyco gillar Ubuntu. .. jag kör ubuntu Mate. Hate Microsoft och Mac fast jag har även Windows och Mac. Long live Linux!
0
Anubaan, jag växte upp i Målilla på 50-talet, granne med "Dackefar ".

Anubaan. Vetlanda? Visserligen bor lillebror där men visst är det mest förknippat med en promiskuös sjungande sömmerska?

Hej Sir One, länge sedan man hörde av dig. Allt väl hoppas jag. Lena PH hade ja faktiskt nöjet att fotografera, men det var innan hon blev superkändis.

Jag tippar på att Vetlanda vinner över Lejonen på hemmaplan i morgon:). Det går bra för dom nu, efter en ganska bedrövlig säsong förra året.

Här i Thailand vimlar det av damer som visar rumpan på alla racingtävlingar t.o.m rena klubbtävlingar.
I Rallycrossen finns samma damer som i speedway samt i DTM och Formel 3 EM.

Liknande trådar

W
Svar
412
Visningar
31 K
R
A
Svar
1 K
Visningar
45 K