Elitserien

• Trådstartare Trådstartare Wanpen
  • Start datum Start datum

Vilka två lag hamnar i kvalserien

• AIK

Röster: 3 33.3%
  • Modo

Röster: 3 33.3%
  • Södertälje

Röster: 9 100.0%
  • Timrå

Röster: 1 11.1%
  • Frölunda

Röster: 1 11.1%

• Totala väljare
    9
  • Denna undersökning kommer att stängas: .

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A.I.K Har tydligen försökt sig på någon nödlösning i form av köp av en slovak från NHL.....Börjar tvivla på A.I.K ledningen 8)

Pfff. Byta lag? När man redan håller på det laget som har mest trogna fans?

Endast HV fans byter lag som de behagar.. Dvs.. hejar på det lag som leder.

Kycklingen? Varför håller inte du på ditt Hemmalag som spelar på rinken närmast din "BY" då? ;)

"Gazton " sa:
Pfff. Byta lag? När man redan håller på det laget som har mest trogna fans?

Endast HV fans byter lag som de behagar.. Dvs.. hejar på det lag som leder.

Kycklingen? Varför håller inte du på ditt Hemmalag som spelar på rinken närmast din "BY" då? ;)

Jag har hållt på HV sen jag bodde på det andra stället innan här, där fanns inget hockeylag. :D

"Gazton " sa:
A.I.K Har tydligen försökt sig på någon nödlösning i form av köp av en slovak från NHL.....Börjar tvivla på A.I.K ledningen 8)

Psydrop! Vet du något mer om detta?

Kyckling...lilla...lilla kyckling....Jag litar inte på HV fans..hehe
Bara A.I.K fans talar sanning

headbang[1].jpg

Djurgården börjar rycka upp sig rejält nu. När finalerna börjar ligger vi på plats 3 i tabellen.

Ja, jag behöver väl knappast säga det...men jag säger bara Indians...idag är det Linköping som får torka torrt i måtståndarens omklädningsrum!!! ;D

Mvh Peter

Jag spår att A.I.K vänder nu.
Så andra diskusioner om eventuella finalplatser är helt utan intresse. ;)
Vem kommer ihåg en andraplats om ett par år.. Nä jag säger Pfffffffffffffffffffffffffffffff till er som hoppas på sm guld 8) :reta:

"Gazton " sa:
Jag spår att A.I.K vänder nu.
Så andra diskusioner om eventuella finalplatser är helt utan intresse. ;)
Vem kommer ihåg en andraplats om ett par år.. Nä jag säger Pfffffffffffffffffffffffffffffff till er som hoppas på sm guld 8) :reta:

:)Fel tråd, detta inlägget ska ligga bland historier. :nerd_transparent:

Gazton, Djurgården kommer man ju ihåg eftersom dom har flest SM-GULD :laugh:

AIK är på gränsen till slut körda tror jag. Hoppas dock dom får stanna i elitserien.

Glimten, vi kommer vinna guld det är så sant så. Men jag menade innan slutspelet börjar har vi en säker plats högt upp i tabellen.

Handen på hjärtat legolas, Djurgårdare.

Har man en avdankad tränare som Hardy Nilsson så kan det väl bara gå på ett håll. "Hårde Hardy" har ju passerat Bäst föredatum för länge sedan, det hade han gjort redan när han var förbundskapten för Tre Kronor. ;)

Grattis till vinsten Frölunda. Tyvärr var det ju bara ett lag på isen igår. Djurgården måste ha stannat hemma.
Det blev en katastrof start, dock så håller jag inte med då djurgården öppnade bättre i andra perioden men Frölunda fick en kontring och satt den med. Då gick luften ur DIF helt och hållet. Stort grattis mycket bra spelat Frölunda då Djurgården inte kunde få till sitt spel överhuvudtaget. Som djurgårdare tyckte jag matchen var väldigt tråkig då det bara var ett lag som spelade men kan tänka mig att alla Frölunda supportrar gillade matchen :thumbsup:

Så lät det inte förra säsongen vetja? Då var ju Hardy kung eftersom han lyckats ta Djurgården till SM-Final. Nu är han en avdankad tränare? Nä det håller jag inte med om, Hardy är duktig och har lett djurgården bra de två senaste åren om man jämför med ett par år innan då det var katastrof.

Visst gick djurgården ut dåligt i start av matchen men Frölunda gjorde det bra i princip 60 minuter så djurgårdarna hade aldrig chans att vara med i matchen.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp