Elitserien

• Trådstartare Trådstartare Wanpen
  • Start datum Start datum

Vilka två lag hamnar i kvalserien

• AIK

Röster: 3 33.3%
  • Modo

Röster: 3 33.3%
  • Södertälje

Röster: 9 100.0%
  • Timrå

Röster: 1 11.1%
  • Frölunda

Röster: 1 11.1%

• Totala väljare
    9
  • Denna undersökning kommer att stängas: .

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
En mer spännande slutomgång än så här kan det inte bli !! Framåt stolta AIK

Ja det är väldigt jämnt rent generellt iår tycker jag. Slutspelen kommer nog också bli 7 matcher.

"zetterberg_88 " sa:
Ja det är väldigt jämnt rent generellt iår tycker jag. Slutspelen kommer nog också bli 7 matcher.
Ja det vore kul med många matcher. Serien har ju vart lite svajig hela säsongen, så det fortsätter säkert så, alla slår alla.

Vågar ni tippa final lagen ?

Jag hoppas på Djurgården - AIK. Och tror på Djurgården i alla fall.

Ja AIK djurgården vore ju kanon, men jag tror inte det.
Tror det blir HV Luleå

HV har ju inte tagit en så många 3or på slutet. Må säga att topp formen ligger i mitten av tabellen.

Trots att AIK har gjort en riktig bedrift i år, om dom skulle undvika kvalserien, tror jag dessvärre att dom inte går speciellt långt i ett eventuellt slutspel, inte denna säsong i alla fall.Men med lite nya spelare och framför allt att dom får behålla nuvarande så tror jag att AIK kan bli riktigt riktigt bra kommande säsonger. Men först gäller det att klara förnyat kontrakt på lördag. Till final går HV och färjestad tror jag ??!!

AIK kan man inte klandra dom har gjort det fint och som du säger är det inte stor chans att dom ens klarar kvarten... Men det skulle likförbannat vara lika kul om de lyckades slå sig vidare i slutspelet. Däremot ska man inte köpa för många spelare. Man ska ju få ihop ett bra gäng man kan inte bara shoppa loss.

:upanddown: :beer: :upanddown:

images.jpg

imagesCABGBU21.jpg

imagesCABGBU21.jpg

images.jpg

Till kvalserien Modo och Södertälje föga överraskande. Till slutspel AIK trots alla experter som förutspådde att AIK skulle hamna klart sist. Tji fick de Så jäkla imponerande !!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp