Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, då fiskar man inte sqifden nu då, beroende på säsong...Vitt körde de med i början e bara grönt nu....
På samma sätt som en envis natt mal vill surra runt dig när du vill porrsurfa ifred i fäboden,hahahaFörklaring till forumet: lampor vid fiske till havs nattetid är till för att "locla" upp fångsten till ytan
Vilken glädje och uppfostran barnen visar här
Ja, den dan då åker vi hem ihop...eller hur Isan
Ser ut som runt Kho Tao?Har arbetat här och besökt varje år i Thailand
Är du nykterist ikväll eller tagit en bira du å...?Ser ut som runt Kho Tao?
Där tog jag mitt dykcert.
Ikväll, här är det morgon, klockan är 06:55 och jag har inte druckit en droppe öl på 3 helger, tänkte får ha en vit månad hemma med, så kör mest träning och promenader nuÄr du nykterist ikväll eller tagit en bira du å...?
Står nog inte på nu innan en ny vindpark där medTill och med på Pers grundet där Koster rännan far in mot Fjällbacka...sett både haj och annat där ute på platån
Bra, känns som rutin och fysisk aktivitet får skinnet slätare, och man mår braIkväll, här är det morgon, klockan är 06:55 och jag har inte druckit en droppe öl på 3 helger, tänkte får ha en vit månad hemma med, så kör mest träning och promenader nu
Låter väl genomförbart men gäller den där idiotregeln som glitterkostymsregimen införde att ingen alkohol får säljas på båtar så nej tack...
... eller suicidbåt, same same!Förstår jag men tyckte om som det var förr med färjorna man kunde knäppa en iskall och njuta av färden utan stress.
Jag föredrar båtarna vilket fall som helst
Iaf .
åka med bil buss suicidtaxi på thaivägar är inget jag känner mig bekväm med....