En färja inköpt för rutten Sattahip=Songkhla.

Hej

Lite mer om den nya färjelinje som ska startas upp mellan Sattahip och Songklah, det verkar som om det är aktueltt med ytterligare ett stopp i Prachuap Khiri Khan på rutten, låter vettigt och det borde kunna locka ännu fler kunder.

Mvh isan lover

Hej

Lite mer om den nya färjelinje som ska startas upp mellan Sattahip och Songklah, det verkar som om det är aktueltt med ytterligare ett stopp i Prachuap Khiri Khan på rutten, låter vettigt och det borde kunna locka ännu fler kunder.

Mvh isan lover
Ja en mycket bra plan att ga till Prachup khiri khan , Det basta stallet jag varit pa i Thailand och skulle flytta dit pa sekunden bara jag hade fatt med mig karringen

Ja det är väl inget konstigt i det?
Finns många som gillar ställen jag tycker är skitrista och säkert vice versa.
Ja idag har du inte samma möjligheter att gå ner på en krog för mat med goda farang vänner och sen vidare ut i nattvimlet.
Inga problem på dina skittrista städer.
Sällskapet betyder mer än tillgången på ett BigC eller internationella skolor.

Ja idag har du inte samma möjligheter att gå ner på en krog för mat med goda farang vänner och sen vidare ut i nattvimlet.
Inga problem på dina skittrista städer.
Sällskapet betyder mer än tillgången på ett BigC eller internationella skolor.
Vill man ha lite action sa ar det inte langt till hoa Hin , men det finns det mesta i Prauchup an sa lange ar det oforstort som tur ar

Vill man ha lite action sa ar det inte langt till hoa Hin , men det finns det mesta i Prauchup an sa lange ar det oforstort som tur ar
Finns allt, 555 en sväng upp och ner på gatan, lite taskiga restauranger och en sväng ut på piren samt en militärbas med en strand thats it typ, finns ingenting.

Ja en mycket bra plan att ga till Prachup khiri khan , Det basta stallet jag varit pa i Thailand och skulle flytta dit pa sekunden bara jag hade fatt med mig karringen

Hej

Gillar också Prachup khiri khan, det finns ju en rejäl fiskehamn, nationalparker, fina stränder och är fortfarande relativt oexploaterat jämfört med många andra platser, platsen har helt klart potential, frugan har släkt där och jag gillar helt klart platsen.

Mvh isan lover

Tillbaka
Topp