A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nja, han gjorde bort sig lite när han sa att det inte krävdes några människoliv vid skogsbränderna.
Va ju en brandman som miste livet, kungen borde läsa på lite bättre![]()
Tänkte precis detsamma. Han överbevisar oss gång på gång.Bra gjort av en som varken kan läsa eller skriva enligt några på forumet.![]()
Läste att hovet argumenterade så som du skriver, vidhåller att kungen borde läsa på och beklaga det inträffade, om inte annat för brandmannens familjs skull.Nja... han dog inte vid skogbränderna... utan vid efterarbetet med att städa undan brandmaterial kan en ordvrängare påstå. Räddningsinsatsen var avslutad.
Men visst fasiken omkom han i samband med bränderna. Tragiskt att överleva brandkatastrof men ramla och slå huvudet i en sten när man städar efteråt.
Bra gjort av en som varken kan läsa eller skriva enligt några på forumet.![]()
Säkert en kombination. Ingen tror väl att Stefan Löfven skriver sina tal själv.Tror du att han skrivit detta tal själv eller använt sej av en talskrivare?
Jo så idiotiskt som han uttalar sig tror jag faktiskt detSäkert en kombination. Ingen tror väl att Stefan Löfven skriver sina tal själv.![]()
Jo så idiotiskt som han uttalar sig tror jag faktiskt det![]()
Till och med jag som har adhd och dyslexi skriver bättre!Jo så idiotiskt som han uttalar sig tror jag faktiskt det![]()
5555Bra gjort av en som varken kan läsa eller skriva enligt några på forumet.![]()
Det vet vi. Men Kristersson & Co behöver hjälp p g a tidsbrist, Stefan av en helt annan anledning.Nu är det väl så att alla parti ledare har talskrivare när man skall hålla långa anförande, till och med Kristensson.
Det tar tid att skriva ett tal, man skall göra bakgrunds fakta etc.
Det sitter till o med folk vid sidan om vid utrikesdebatterna som skriver ner förslag på genmäle.
Men det visste ni väl redan, även du Gunnar
555555Det vet vi. Men Kristersson & Co behöver hjälp p g a tidsbrist, Stefan av en helt annan anledning.![]()
Den var fruktans värd dålig.Det vet vi. Men Kristersson & Co behöver hjälp p g a tidsbrist, Stefan av en helt annan anledning.![]()
Varför det , Berralund är känd för att vara saklig och sanningsenligDen var fruktans värd dålig.
Måste vara långt under din värdighet
Råkar Berrlaund känna någon med efternamnet Malmborg från Lund?Det vet vi. Men Kristersson & Co behöver hjälp p g a tidsbrist, Stefan av en helt annan anledning.![]()
Sedan väldigt långt tillbaka minns jag någon med det namnet. Men ingen jag känner. Tror han jobbade på Fritidsförvaltningen en massa år om det är samma man du tänker på.Råkar Berrlaund känna någon med efternamnet Malmborg från Lund?