Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Där kommer ni att trivas bra, leta upp röda korsets bastubad när ni vilat ut från bussresan . Och återge med bilder och upplevelser därifrån, mitt favorit ställe där. Tala om så kan jag guida er dit....
Nu skulle det skånkas buss till nästa ställe ... och nu for vi över bergen .... drygt var det för det var ingen raksträcka som var längre än 25 meter .... och bussen kunde väl knappast köra fortare än 50 knyck på den vägen....man fick fördriva med att sova och glo på utsikten.
På tal om utsikt, det ser ut som om man har avverkat mycket skog på dina bilder, tidigare var ju Laos nästan täckt av skog, det börjar se ut ungefär som i Thailand, men det är väl det som kallas utveckling.
På tal om utsikt, det ser ut som om man har avverkat mycket skog på dina bilder, tidigare var ju Laos nästan täckt av skog, det börjar se ut ungefär som i Thailand, men det är väl det som kallas utveckling.
Bra hotell...,där har vi bott i suiten "hyddan" längst upp. Skaplig privat villa mitt emot på andra sidan byvägen, såg mer ut som ett president residens men var i privat ägo.
Var försiktiga med dom torkade svamparna från marknadsplatsen, skit goda som natur chips till beer Lao men frugan fick återuppliva mig grinandes på sen natten efter disco besök på hotellet....
Hamnade vid elefantfarmen .... men tycker bara det är tok att dom ska bära omkring med en massa korkade turister och göra en massa andra konster .... så det vägrade jag .... dom ska vara fria ute i naturen.
Hamnade vid elefantfarmen .... men tycker bara det är tok att dom ska bära omkring med en massa korkade turister och göra en massa andra konster .... så det vägrade jag .... dom ska vara fria ute i naturen.
Den här lilla kisen guidade omkring oss i omgivningarna .... inte för att jag förstod så mycket av det han sa men han var väldigt engagerad med det han gjorde vilket belönades med en del slantar och godis vid kiosken.
Den här lilla kisen guidade omkring oss i omgivningarna .... inte för att jag förstod så mycket av det han sa men han var väldigt engagerad med det han gjorde vilket belönades med en del slantar och godis vid kiosken.
Las boken Under floden skriven av Staffan Nordstrand sa far du lara dig en massa vad som hande i dom trakterna efter Vietnamkriget och under med for den delan Mycket bra bok
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.