Film och TV-serier

Jag är ju en kille som gillar komediserier, blir lite tv för min del men när jag får tag på en kan jag plöja igenom hela.
Broklyn 99.
Blue state mountain.
2 1/2 men.
Big Bang Theory.
Seinfeld.
Våra värsta år.
How I met your mother.
Always sunny in Philadephia.

Sen gillar man stand up så Jim Jefferies, än av dom mest klarsynta gubbarna, stand up gubbar kan va jäkligt klartänkta och oftast rätt klipska.
Hans shower får mig både att garva och tänka till.

Han är så jäkla bra tycker jag, min typ av humor, hans sista show finns på Netflix här nere med.

Lite om film också. Såg just en spelfilm om McDonalds uppgång, The founder heter filmen.

Tragisk story om hur två bröder som kom upp med grunden och den första restaurangen blev fullständigt blåsta och inte ens fick behålla namnet. Smarta affärsmän tog över imperiet för småpengar.

Det känns som jag ätit min sista hamburgare från McDonalds.

Lite om film också. Såg just en spelfilm om McDonalds uppgång, The founder heter filmen.

Tragisk story om hur två bröder som kom upp med grunden och den första restaurangen blev fullständigt blåsta och inte ens fick behålla namnet. Smarta affärsmän tog över imperiet för småpengar.

Det känns som jag ätit min sista hamburgare från McDonalds.
Det är åratal sen jag käkade burgare där. I Sverige är det Max som gäller, gillar inte dom amerikanska.

Åter till ämnet - En serie som jag gillade var Törnfåglarna. Lite väl tårdrypande kanske men bra ändå.

Har plöjt igenom många bra serier men Walking Dead är en av dom absoluta favoriterna, Black Sails, Merlin, Arrow är några till av lite olika genrer som jag gillat.

Någon som har kollat på stand upp komikern jag rekomenderade och lyssnat på han?
Här är en liten snutt av den sista showen som är väldigt högaktuell nu med tanke på världsläget.

En film sjuk humor, finns på Netflix, Svensk producerad och ni kommer känna igen flera Svenska komiker i filmen, sjuk humor ;)

Liknande trådar

S
Svar
27
Visningar
3 K
anonymous
A
Z
Svar
1
Visningar