Film och TV-serier

Jadå! Den kunde jag se. Ich habe doch keinen mustash 55555
Det är en snutt från den filmen, den är 31 minuter lång, men börjar mistänka att, min humor inte faller in på majoriteten av målgrupperna här, tänkte ju en och annan kommentar på länkarna, helst dom om Jim Jefferies, dom tar ju upp en hel del av det vi diskuterar ;)
Men Grannen Olsson verkar iallafall ha tendenser till god humor ;)

Trodde dock att man skulle kunna få igång en liten diskussion med mina länkar från Jim Jefferies shower, men antingen kollar inte folk mina länkar, eller dom tycker det blir för mycket tjöt, eller så förstår dom inte.
Jag kör på oförstående surgubbar som inte har någon fart kvar på arslet.

Trodde dock att man skulle kunna få igång en liten diskussion med mina länkar från Jim Jefferies shower, men antingen kollar inte folk mina länkar, eller dom tycker det blir för mycket tjöt, eller så förstår dom inte.
Jag kör på oförstående surgubbar som inte har någon fart kvar på arslet.
Hahaha ge oss tid att se dem ... Jag är inte mycket för utlänsk humor men ska om jag få tid ta mig en titt.

Nu gäller det HV 71 - Skellefteå ... 4-1 efter två perioder ...

Hahaha ge oss tid att se dem ... Jag är inte mycket för utlänsk humor men ska om jag få tid ta mig en titt.

Nu gäller det HV 71 - Skellefteå ... 4-1 efter två perioder ...
Gett er tid, en vecka gamla inlägg dom första börja med komikern, han som är bäst.
Den humorn tror jag du kommer se som rätt lik våran, han är Australiensare.

Senast redigerad av en moderator:
Vårt system ombord klarar tyvärr inte av att se filmklipp mm, jag får vänta tills jag kommer hem om drygt 1,5 vecka. Får nöja mig med film på TV:n men det får duga.

Vårt system ombord klarar tyvärr inte av att se filmklipp mm, jag får vänta tills jag kommer hem om drygt 1,5 vecka. Får nöja mig med film på TV:n men det får duga.
Lyckades inte somna för först vakna farsan och sen frugan, och jag har lite svårt att sova sista natten, ja somnar väl en timma innan dom skall åka ;)
Men har du så slött internet på kaptens nätet, trodde ni va topp of the class i modernitet?
Vi har fått ombord sen årskiftet, eget internet till manskapet utanför arbetsnätet, 4gb per man i månaden och det är god hastighet på det sålänge man inte timar in alla andra, själv brukar jag köra på arbetsnätet när jag ringer hem men bara vi officerare som har tillgång till det men då flyter videosamtal på bra.

Lyckades inte somna för först vakna farsan och sen frugan, och jag har lite svårt att sova sista natten, ja somnar väl en timma innan dom skall åka ;)
Men har du så slött internet på kaptens nätet, trodde ni va topp of the class i modernitet?
Vi har fått ombord sen årskiftet, eget internet till manskapet utanför arbetsnätet, 4gb per man i månaden och det är god hastighet på det sålänge man inte timar in alla andra, själv brukar jag köra på arbetsnätet när jag ringer hem men bara vi officerare som har tillgång till det men då flyter videosamtal på bra.
Jo så har vi det också men det får man egentligen inte använda för privat bruk. Så jag avstår från att göra det här men jag kan ju prova på 4G när vi ligger till kaj om jag har tid.

Lyfter denna tråden lite...just nu kollar vi på Iron Fist och Grimm, två bra serier bland många. Blir mest att kolla på Netflix men ibland lite sega att släppa nya säsonger.

Lyfter denna tråden lite...just nu kollar vi på Iron Fist och Grimm, två bra serier bland många. Blir mest att kolla på Netflix men ibland lite sega att släppa nya säsonger.

Finns en ny serie som heter "Farang" går på C more, just nu finns det 8 avsnitt att se.
Handlar om en Swe som flytt till Th undan rättvisan, om jag förstår det rätt, har inte kollat på den ännu.

Finns en ny serie som heter "Farang" går på C more, just nu finns det 8 avsnitt att se.
Handlar om en Swe som flytt till Th undan rättvisan, om jag förstår det rätt, har inte kollat på den ännu.
Skulle vilja se den men har bara tillgång till sport på CMore, finns den någon annanstans ...?

Jo har sett den, var la hyffsat ok.
Vet inte om det ska komma fler avsnitt?

Farang va klart bättre än 30gr i februari.
Kollat på serien Power nu på cmore, helt ok.

Har kollat på "We own this city" ikväll.
Sett att det klagats på utbudet på HBO här nere men man har 2 valmöjligheter HBO Max mest asiatiskt och HBO GO där det engelsktalande ingår.
Båda får man inkluderat i sitt 3BB abbonemang utan extra kostnad men skall man se dom serier och filmer som kanske vi är mer intresserade av så är det att välja HBO GO här nere när man väljer streaming kanal.

Liknande trådar

S
Svar
27
Visningar
3 K
anonymous
A
Z
Svar
1
Visningar