Film och TV-serier

Har precis avslutat Serien Bodies på Netflix. Jag väljer aldrig en sci-fi i vanliga fall och gjorde det inte denna gången heller, det märkte jag först efter ett tag. Då var jag redan så hårt inne i den så det gick inte att sluta. Riktigt bra enligt mitt tycke.
Såg också sista avsnittet igär. Det är inte så mycket sci-fi alla kan se den

Den växte hela tiden, sen var slutet kanske inte lika bra som serien.

Nu har jag sett del ett av serien monk på Netflix
Är den bra?

Själva tittar vi i stort sett aldrig på tv, om det inte varit något extremt som skjutningen på varuhuset i Korat.
Något avsnitt i veckan på Netflix, just nu Dr Climax.
För mig blir det mer Youtube när alla andra somnat.

/ SatanG

Kollar Ingemar Bergmans scener ur ett äktenskap just nu på SVT PLAY.

Fattade ju inte mycket av den när jag var typ nio år men ett ganska bra drama faktiskt. Håller fortfarande.

BTT

Jan G:s Ondskan finns som en serie om 6 avsnitt på TV4 Play.

Den skiljer sig en del ifrån boken, så det delvis en ny upplevelse för oss som läst boken. Det mesta är naturligtvis hämtat utifrån boken även om det blev ganska beskuret och med mindre våld.

Jan G:s Ondskan finns som en serie om 6 avsnitt på TV4 Play.

Den skiljer sig en del ifrån boken, så det delvis en ny upplevelse för oss som läst boken. Det mesta är naturligtvis hämtat utifrån boken även om det blev ganska beskuret och med mindre våld.
Förstår inte dom som tycker den boken är bra, förstår iofs inte dom som tycker han är en bra författare men mistänker att dom läser Fantomen också.

Förstår inte dom som tycker den boken är bra, förstår iofs inte dom som tycker han är en bra författare men misstänker att dom läser Fantomen också.
JG är rätt medioker som författare. Hamiltonböckerna etc. är "träiga" och personerna känns som schabloner, men just Ondskan har faktiskt någonting. Det var nog toppen på hans författarskap.

Inte sett filmen, men fick den inte ganska bra recensioner?

JG är rätt medioker som författare. Hamiltonböckerna etc. är "träiga" och personerna känns som schabloner, men just Ondskan har faktiskt någonting. Det var nog toppen på hans författarskap.

Inte sett filmen, men fick den inte ganska bra recensioner?
Jag tyckte både boken och filmen var bra men läser sällan böcker och är väl inte så kräsen på film.

Liknande trådar

S
Svar
27
Visningar
3 K
anonymous
A
Z
Svar
1
Visningar