Finns det nagon Scandinavisk restaurang i Khon Kaen

För jäkligt att du får smaka på samma medicin du själv delar ut till höger och vänster;)
Sedan att Gotland behöver någon som tar hand om honom, och får krypa till korset att flytta på sig är en annan sak:)
Men varför kasta skit omkring sig då? Har inget emot honom , har aldrig träffat honom och tråkigt om allt inte är bra , men tydligen vet han sånt om mig som jag inte ens vet själv om. . kan inte gå eller vrida på huvet , sanlöst snurrigt dumt att skiva sån smörja , dessutom så tror jag att någon förväxlar personer :rolleyes:

För jäkligt att du får smaka på samma medicin du själv delar ut till höger och vänster;)
Sedan att Gotland behöver någon som tar hand om honom, och får krypa till korset att flytta på sig är en annan sak:)
Jag behover ingen som tar hand om mig det klarar jag alldelesu tmarkt sjalv. Men nu ar det sa att det blir jag som far ta hand om nagra andra Min madam Miss On har fatt cancer och vill bo hemomkring dar hon har all sin slakt och att vi sen har hus dar gor inte saken samre

Som man ropar i skogen får man svar, men tack för din uppskattning. dig tar jag inte en sekund på allvar :wink_transparent:
Nu vad det inte bara mig jag tänkte på.Du har ju snart kallat varenda mäniska i hela världen för tillmälen.Enligt dig finns ju endast en tro o en väg.Du gör dig till åtlöje i vad du än skriver enligt mig.

Va inte riktat enbart mot dig skip, men att du tog åt dig va ett sundhetstecken;):cool:
ja, jag tycker inte om lyteskomik , sen ähar jag inga lyten annat än att jag har fel pertifärg för detta forum , jag är lycklig som är frisk och kan både sprinag och gå många kilometer , så funderar fortfarande på varför han skrev som han gjorde, förväxlar personer tror jag.

Hej Gottland, här är jag på skogspromenad , bara så att du inte behöver tycka synd om mig, kan både gå och köra MC , vill inte såra dig på något sätt , men dumma och osanna påhopp kan straffa sig :wink_transparent:
1591195643509.png

Mig på CBR.jpg

Phonta  i skogen.jpg

ja, jag tycker inte om lyteskomik , sen ähar jag inga lyten annat än att jag har fel pertifärg för detta forum , jag är lycklig som är frisk och kan både sprinag och gå många kilometer , så funderar fortfarande på varför han skrev som han gjorde, förväxlar personer tror jag.

Hej Gottland, här är jag på skogspromenad , bara så att du inte behöver tycka synd om mig, kan både gå och köra MC , vill inte såra dig på något sätt , men dumma och osanna påhopp kan straffa sig :wink_transparent:
1591195643509.png

Mig på CBR.jpg

Phonta  i skogen.jpg
Du har andra lyten!Tro mig.

Jag behover ingen som tar hand om mig det klarar jag alldelesu tmarkt sjalv. Men nu ar det sa att det blir jag som far ta hand om nagra andra Min madam Miss On har fatt cancer och vill bo hemomkring dar hon har all sin slakt och att vi sen har hus dar gor inte saken samre
Mycket tråkigt att höra , hoppas hon blir bättre , förstår inte varför det skulle hoppas på mig ,jag delgav bara på vad jag tycker om KK , trevlig stad , men inget hålligångstad tycker jag

1591195643509.png

Mig på CBR.jpg

Phonta  i skogen.jpg
Dom bilderna har du kört sista åren:p
Lite färska bilder vore på sin plats;):)

Mycket beklagligt det som hänt din dam. Helt rätt att åka upp, borde du gjort för längesedan.

Dom bilderna har du kört sista åren:p
Lite färska bilder vore på sin plats;):)
Den bilden jag står med sjortan utanpå är tre dagar gammal ,vill ha en bild från Duschen så går det bra också , men då blir det lite lyteskomik mot Er andra som till och med är yngre Gym och närmare en mil i skogen varje dag gör skillnad mot att sitta på arselet och dricka öl och annat godis. Igår och idag har jag bankat ner en massa stolpar samt satt fårstängsel . Vi orkade bara 7 timmar , är ju gammal och kan varken gå eller vrida på huvet

Den bilden jag står med sjortan utanpå är tre dagar gammal ,vill ha en bild från Duschen så går det bra också , men då blir det lite lyteskomik mot Er andra som till och med är yngre Gym och närmare en mil i skogen varje dag gör skillnad mot att sitta på arselet och dricka öl och annat godis. Igår och idag har jag bankat ner en massa stolpar samt satt fårstängsel . Vi orkade bara 7 timmar , är ju gammal och kan varken gå eller vrida på huvet
Bevare mig väl, bilder på he-man i duschen :eek: behåll kläderna på, så blir vi alla tacksamma;)

Liknande trådar

H
Svar
0
Visningar
2 K
Hakan
H
S
Svar
0
Visningar