Jaja hade tänkt försöka lite nyansera bilden av Khon Kaen kanske redan försent men ska försöka, men först tråkigt med frun Gottland hoppas det går bra.
Har ju inte hängt här på säkert 2 år eller kanske mer så vart förvånad jag fanns kvar å till och med kom ihåg min inloggning

Känner ju igen en hel del nick fast många verkar va nya medlemmar eller bara kanske bytt nick ? skip t.ex men på bilderna han satt in har jag för mig han kallades Phonta på min tid eller är jag helt ute å cyklar ??
Nånå oavsett vem han är så är hans bild och erfarenhet av Khon Kaen inte i närheten av min T.ex att faranger skulle minska nja skulle snarare säga att det är precis tvärtom å att det skulle ha stängt flertal restauranger å barer runt hans så kallade faranggata är ju rent av bara skitsnack fanns en som hette leo bar om jag minns rätt namn men måste va runt 10 år sen den la ner är en massagestudio nu seriös säger dom men har ej koll på det, nya ägare på flera är det däremot. My Bar som han nämner känns som den varit på dekis i 5år ca iaf har inte varit in på den sista 3 åren annars verkar dom andra rulla på finns väl runt iaf 20 jag skulle kalla farangbarer i stan å hittar man inte Farangfood inkl nötkött på central finns även gott om det på andra ställen så är det nog dags skaffa Glasögon

Vi var ett gäng som gjorde en beräkning för ett år sen å kom väl fram till att det är runt 200 svenskar i stan med omnejd som bor helt eller delvis där.
Så Gottland igen hoppas det går bra med frun å man får träffa på dig i reel life om du flyttar dit.