Förmodat lik hittat på stranden i Bang Saen.

 

Isan Lover

Forumveteran
Hej

Ett lik som hittades på stranden i Bang Saen orsakade pådrag, men när räddningstjänst ifrån ”Great White Shark Marine Rescue service” kom till platsen visade sig ”liket” vara en sexdocka av gummi, dockan saknade för övrigt huvud, dockan kan återlämnas till ägaren om denne kan styrka ägandet.

‘Dead body’ on Thailand beach turns out to be sex doll​

1660977492049.jpeg



Mvh isan lover
 
Hej

Ett lik som hittades på stranden i Bang Saen orsakade pådrag, men när räddningstjänst ifrån ”Great White Shark Marine Rescue service” kom till platsen visade sig ”liket” vara en sexdocka av gummi, dockan saknade för övrigt huvud, dockan kan återlämnas till ägaren om denne kan styrka ägandet.

‘Dead body’ on Thailand beach turns out to be sex doll​

1660977492049.jpeg



Mvh isan lover
Nyhetstorka
 
Hej

Ett lik som hittades på stranden i Bang Saen orsakade pådrag, men när räddningstjänst ifrån ”Great White Shark Marine Rescue service” kom till platsen visade sig ”liket” vara en sexdocka av gummi, dockan saknade för övrigt huvud, dockan kan återlämnas till ägaren om denne kan styrka ägandet.

‘Dead body’ on Thailand beach turns out to be sex doll​

1660977492049.jpeg



Mvh isan lover
Har dom censurerat bilden också :laugh2:
Såg ganska verklig ut faktiskt.
 
Men är det fortfarande så bra?

Hände mig bara en gång till ankars utanför Sri racha för 5-6 år sedan av de ca 4 år jag seglade inrikes på Thailand. Blev ett jäkla liv från terminalen om det och agenten som var ombord blev uppringd "If they are not gone from Richard Maersk in 5 minutes, you are".
De kom beroende på att den danske skepparen, som bodde i Thailand, hade vissa kontakter med baren. Han svettades ordentligt när terminalchefen ringde och klagade och det hände inte igen. En mycket omtyckt skeppare som tyvärr gick bort i sömnen för ca. 5 år sedan och lämnade fru/dotter efter sig.

Var långt mer skandaler på Rita Maersk, partybåten som gick charter för PTT, innan jag kom ombord runt 2016. En skeppare sparkades då han drog med sig en service-girl ned till lastning i oljefältet Bongkot utan att registrera henne officiellt. Ganska självklart att alla ombord måste redogöras för till tull/immigration innan ankomst/avgång. Hade han haft lite hand med thailändarna så hade det inte hänt något men den gången funkade inte a/c ombord och han brydde sig inte om klagomålen från lots/loading master/surveyors så det rapporterades till alla parter.
Han hade jobbat ihop det kan man säga.

En annan dansk teknisk chef myglade som fan, med allt. Han hade en bar i Rayong som alla i besättningen måste passera/kröka på för att han skulle tjäna pengar och hålla sig lugn. Myglade även med skeppshandlare/reservdelar för att han skulle ha lite "bonusar" till höger och vänster. Detta i kombination skapade utredningar och flera bland de "Top 4" ombord fick sparken.

Var själv oense med en skeppare där som ville få bort mig, hade dock full backning från de thailändare jag jobbade med (bl.a. en agent som var ombord sedan 13 år tillbaka) så han visste att tryckte han mot mig så skulle det komma tillbaka. Vad inte alla förstår är att de thailändare som kommer ombord representerar och jobbar för PTT. De kan lyfta bort vem de vill ombord, när de vill, har sett flera exempel på det.

/ SatanG
 
Hände mig bara en gång till ankars utanför Sri racha för 5-6 år sedan av de ca 4 år jag seglade inrikes på Thailand. Blev ett jäkla liv från terminalen om det och agenten som var ombord blev uppringd "If they are not gone from Richard Maersk in 5 minutes, you are".
De kom beroende på att den danske skepparen, som bodde i Thailand, hade vissa kontakter med baren. Han svettades ordentligt när terminalchefen ringde och klagade och det hände inte igen. En mycket omtyckt skeppare som tyvärr gick bort i sömnen för ca. 5 år sedan och lämnade fru/dotter efter sig.

Var långt mer skandaler på Rita Maersk, partybåten som gick charter för PTT, innan jag kom ombord runt 2016. En skeppare sparkades då han drog med sig en service-girl ned till lastning i oljefältet Bongkot utan att registrera henne officiellt. Ganska självklart att alla ombord måste redogöras för till tull/immigration innan ankomst/avgång. Hade han haft lite hand med thailändarna så hade det inte hänt något men den gången funkade inte a/c ombord och han brydde sig inte om klagomålen från lots/loading master/surveyors så det rapporterades till alla parter.
Han hade jobbat ihop det kan man säga.

En annan dansk teknisk chef myglade som fan, med allt. Han hade en bar i Rayong som alla i besättningen måste passera/kröka på för att han skulle tjäna pengar och hålla sig lugn. Myglade även med skeppshandlare/reservdelar för att han skulle ha lite "bonusar" till höger och vänster. Detta i kombination skapade utredningar och flera bland de "Top 4" ombord fick sparken.

Var själv oense med en skeppare där som ville få bort mig, hade dock full backning från de thailändare jag jobbade med (bl.a. en agent som var ombord sedan 13 år tillbaka) så han visste att tryckte han mot mig så skulle det komma tillbaka. Vad inte alla förstår är att de thailändare som kommer ombord representerar och jobbar för PTT. De kan lyfta bort vem de vill ombord, när de vill, har sett flera exempel på det.

/ SatanG
Dom båtar jag har varit i Thailand med är Maersk styckegodsare och Ök EAC east asiatiks containerbåtar och då har det varit damer med upp till Bangkok hela vägen från kho si chang
 
Gick lite sämre för skepparen i Havila som tog ombord h**an i Rio.
Snål Sunmöring som han var vägra han betala efter kärleksakten, slutade med han vart dömd för våldtäkt.
Fick några år och norska kärring skilde sig fortare än kvickt.
Havila gav han ingen hjälp, är ju några jäkla böter i Brasilien nu mera om tar ombord horor.
 
 
 
Tillbaka
Topp