Förmodat lik hittat på stranden i Bang Saen.

Dom båtar jag har varit i Thailand med är Maersk styckegodsare och Ök EAC east asiatiks containerbåtar och då har det varit damer med upp till Bangkok hela vägen från kho si chang

Ja att det fanns råder inget tvivel om, säkert fortfarande på en del båtar, själv var jag mest på tankers och aldrig i Bangkok.
Det var vanligt att dagrummet på Rita Maersk fylldes upp med service-damer men pga alla "skandaler" blev den satt under lupp och när jag kom dit var det bortstädat på den. På Rickard Maersk i Sri racha kom det ombord runt 25 damer den enda gången jag såg det själv.

På tal om Koh Si chang, så gick rykten att den lilla ön till söder var populär för inspelningar av porrfilmer, låg ofta till ankars nära men såg tyvärr inget.

/ SatanG

Det är ju precis vad du är, det behövs bara ett litet bevis på att du har varit här , istället för alla dessa helvetes lögn historior du har hört från andra och googlat dig till

Det var nog bland det mest korkade jag läst på länge.

Jag har berättat 100 tals gånger om olika saker i Thailand som jag varit med om.

Bland annat i minnestråden.

Saker som enbart jag kan känna till.

BTT

Ingen som tror dig direktoren utan ett enda bildbevis. Dags att lagga ner allt skitsnack nu
Här kommer min senaste stämpel från Thailand. Hoppas skitsnacket kan läggas ner för gott sen
Ingen som tror dig direktoren utan ett enda bildbevis. Dags att lagga ner allt skitsnack nu

Visa bilaga 133441

IMG_20220821_144632.jpg

Det är den yngre tjejen till vänster och hennes två barn.

Hon stack efter ett antal veckor och det påstods att hennes fd thaiman hade dykt upp igen.

Efter ytterligare några veckor dök hon plötsligt upp i min condo igen och ville komma tillbaka men då hade jag redan sprungit ifatt en annan tjej Toy.

Den lite äldre tjejen hette Jim och var ihop med en äldre finne som hon var otrogen mot när han var i Finland.

Han hade köpt både hus och land åt henne i Chantaburi. När han fick reda på att hon varit otrogen kastade han ut henne.

Hennes kläder kastade han ut från balkongen på 12 våningen i Center Condo så dom svävade ändå ner till Beach Road.

Hela historien om Ya och Jim finns med i minnestråden.

BTT

Tillbaka
Topp