sss
Aktiv medlem
Den sista från btt var väl klockren.När skall herrar @Gottland och @Broder Tuk Tuk börja ignorera varandra? Denna ömsesidiga kärleksförklaring börjar bli väldigt tröttsam!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Den sista från btt var väl klockren.När skall herrar @Gottland och @Broder Tuk Tuk börja ignorera varandra? Denna ömsesidiga kärleksförklaring börjar bli väldigt tröttsam!
Ja förvisso! Men trätobröderna har ju en viss historik.Den sista från btt var väl klockren.
När skall herrar @Gottland och @Broder Tuk Tuk börja ignorera varandra? Denna ömsesidiga kärleksförklaring börjar bli väldigt tröttsam!
Fick du tillbaka den Isaan Lover?Hej
Ja det var nog många som hoppade till när dom sprang på den där dockan på stranden, men lite konstigt att ingen kunde konstatera att det var en docka innan dom tillkallade räddningstjänsten.
Mvh isan lover
Räcker väl med att en av Er, och då den smartaste ignorerar, Återstår att se vem det är av Er. Har sjäv en som jag ignorerar, orkar bara inte med all tuppfäktning iblandJag har gett honom erbjudandet att vi ska ignorera varandra men tydligen vill han inte lyssna på det.
BTT
Svårt att ignorera en som tvunget ska antyda att man är mytoman i var och varannan tråd.Räcker väl med att en av Er, och då den smartaste ignorerar, Återstår att se vem det är av Er. Har sjäv en som jag ignorerar, orkar bara inte med all tuppfäktning ibland
Det är ju precis vad du är, det behövs bara ett litet bevis på att du har varit här , istället för alla dessa helvetes lögn historior du har hört från andra och googlat dig tillSvårt att ignorera en som tvunget ska antyda att man är mytoman i var och varannan tråd.
BTT
Dom båtar jag har varit i Thailand med är Maersk styckegodsare och Ök EAC east asiatiks containerbåtar och då har det varit damer med upp till Bangkok hela vägen från kho si chang
Inte alls svårt , Ignorera betyder att du inte ser vad han skriver, så mycket enkelt !!Svårt att ignorera en som tvunget ska antyda att man är mytoman i var och varannan tråd.
BTT
Inte alls svårt , Ignorera betyder att du inte ser vad han skriver, så mycket enkelt !!
Det är ju precis vad du är, det behövs bara ett litet bevis på att du har varit här , istället för alla dessa helvetes lögn historior du har hört från andra och googlat dig till
Ingen som tror dig direktoren utan ett enda bildbevis. Dags att lagga ner allt skitsnack nuDet var nog bland det mest korkade jag läst på länge.
Jag har berättat 100 tals gånger om olika saker i Thailand som jag varit med om.
Bland annat i minnestråden.
Saker som enbart jag kan känna till.
BTT
Här kommer min senaste stämpel från Thailand. Hoppas skitsnacket kan läggas ner för gott senIngen som tror dig direktoren utan ett enda bildbevis. Dags att lagga ner allt skitsnack nu
Ingen som tror dig direktoren utan ett enda bildbevis. Dags att lagga ner allt skitsnack nu
Här kommer min senaste stämpel från Thailand. Hoppas skitsnacket kan läggas ner för gott senIngen som tror dig direktoren utan ett enda bildbevis. Dags att lagga ner allt skitsnack nu
Kunde du inte låtit oss slippa denHär kommer dessutom en bild på den första tjejen jag plockade ut ur en bar. Hon hette YA.
Vem av dem är Ya?Här kommer dessutom en bild på den första tjejen jag plockade ut ur en bar. Hon hette YA.
Vem av dem är Ya?
Kunde du inte låtit oss slippa den
Även barn kan läsa Ert snack och skrävelDet var en
BTT