Fotbolls VM

 
Har noll och intet intresse av detta mygel-VM som är köpt med korruption. Om jag ser någon match blir det finalen som förmodligen vinns av Brasilien.
Lagen är ju inte köpt av koruption utan röstningen att dom fick VM- ett- Får hoppas det blir bra fotbolls matacher. lite
roligt en massa gnäll att det inte får serveras Öl på arenan, herre gud jag går för att titta på fin fotboll inte drika öl
 
Hej

Själv kommer jag att hålla på Danmark och följa deras matcher med extra stort intresse, tror personligen att Frankrike har bra chans att bli världsmästare, men det vore ju roligt om något land kunde skrälla t.ex Holland.

Mvh isan lover
 
Lagen är ju inte köpt av koruption utan röstningen att dom fick VM- ett- Får hoppas det blir bra fotbolls matacher. lite
roligt en massa gnäll att det inte får serveras Öl på arenan, herre gud jag går för att titta på fin fotboll inte drika öl

Kan bara instämma.

Det är ju själva fotbollen på planen som man intresserar sig för.

Sen skiter jag i om VM går i Nordkorea eller Iran eller i Thailand.

Fotbollen blir inte sämre för att ett antal supporters måste dricka sina öl utanför arenan.

I övrigt var Quatar det sämsta hemmalag jag sett sen jag började se på VM 1974 i Västtyskland.

Ingen målchans på en hel match är ynkligt.

BTT
 
Dom gick ju trots allt ända till EM finalen i somras.
Även dom inhemska engelska spelarna har utvecklat en kontinental spelmodell numera med bättre teknik, taktisk skicklighet som inte fanns där för 20 år sedan. Tiden när bollen var i luften 90 procent av tiden är förbi. Numera bemästrar även England ett utvecklat passningsspel på marken som kan räcka långt i VM.
Favoriter ser jag inte dom som men semifinal är fullt möjligt. Fysiken och styrkan finns ju där redan.
BTT
Tror inte ett dugg på England de är alldeles för dåliga, det är ju alla spelare från andra länder som lyfter Premier League.
tr
 
Dom gick ju trots allt ända till EM finalen i somras.
Även dom inhemska engelska spelarna har utvecklat en kontinental spelmodell numera med bättre teknik, taktisk skicklighet som inte fanns där för 20 år sedan. Tiden när bollen var i luften 90 procent av tiden är förbi. Numera bemästrar även England ett utvecklat passningsspel på marken som kan räcka långt i VM.
Favoriter ser jag inte dom som men semifinal är fullt möjligt. Fysiken och styrkan finns ju där redan.
BTT

tr
Okay.
Då slår vi vad 10 000 Baht, du att de får medalj jag att de inte får medalj :) .
 
 
 
Tillbaka
Topp