Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Det gäller att dryga ut intäkterna.Här kan man tydligen få sin klocka lagad...
Här kan man tydligen få sin klocka lagad...
Läste att det skulle kosta 400 baht för såna som har faranggener. Av okänd anledning betalade jag 200 baht och tjejen som inte har smutsigt farangblod i venerna betalade bara 40.Det är inte mycket folk där. Det var kanske ett kraftigt farangpris på avgiften?
Läste att det skulle kosta 400 baht för såna som har faranggener. Av okänd anledning betalade jag 200 baht och tjejen som inte har smutsigt farangblod i venerna betalade bara 40.
Biljett t&r med långsvansbåt kostade 300 per person oavsett vilka gener man bar på. :-D
Han fick nog det priset så att det inte skulle se så tomt ut på strandenDu fick antagligen en biljett för farangbarn. De brukar göra det lilla tricket om de tycker att man verkar snäll.
Kom farang in?Ancient Siam i Samut Prakan villev ha 800 THB for farang. Farang vagrade.
Suveränt god tysk glass är det i varje fall.Ni som är slängda på det tyska språket... Jag har för mig att Möven betyder "mås"
Suveränt god tysk glass är det i varje fall.