GRATTIS Sverige nu är vi i fotbolls VM

Men i Italien var dom inte lika glada

Sv flaggan.jpg

Nu ryktas det att Zlatan kanske gör comeback i landslaget. Vi får väl se.
Bättre han håller sig borta från spel i landslaget, jag tror nog han gjort sitt där.
Fotboll är en lagsport vilket vi såg igår. Zlatan är en induvidalist, visserligen en av de bättre i världen. Men nej enligt mig, detta laget behöver inte honom på planen,, däremot som en ledare på bänken kanske vore något.

Senast redigerad av en moderator:
Bättre han håller sig borta från spel i landslaget, jag tror nog han gjort sitt där.
Fotboll är en lagsport vilket vi såg igår. Zlatan är en induvidalist, visserligen en av de bättre i världen. Men nej enligt mig, detta laget behöver inte honom på planen,, däremot som en ledare på bänken kanske vore något.
Håller delvis med, som han spelat innan passar han inte i landslaget, men kan man få honom att spela lagspel och i sån matcher som i går hålla i bollen och göra det oväntade tycker jag han förstärker laget ... i varje fall på bänken och kasta in honom med tio minuter kvar :)

Håller med dig fullständigt @Krille :thumbsup:
Hur bra han än är passar han inte in i detta lagbygge Janne skapat;)

Komma in på en räkmacka, nej tack:confused:

Håller delvis med, som han spelat innan passar han inte i landslaget, men kan man få honom att spela lagspel och i sån matcher som i går hålla i bollen och göra det oväntade tycker jag han förstärker laget ... i varje fall på bänken och kasta in honom med tio minuter kvar :)
Tror du verkligen Zlatan skulle nöja sig med att sitta på bänken:rolleyes:
Går inte att få gamla hundar att sitta;)så är det bara när det gäller Zlatan, en alldeles för stark auktoritet.

Har inget emot Z, men tycker han har gjort sitt, kan bara lyfta på hatten för en sådan karriär:)

Senast redigerad av en moderator:
Fotbolls VM...

Är det något att gå i taket för?
Släppa ut 22st virrpannor på en gräsmatta och sen ha 3st personer som försöker att hålla tillbaka deras känslor genom att vifta med flaggor.
Äh! Ge alla en boll var, då blir f--n mycket roligare...

:D :D :D

Näe! Skämt å sido.

Tror lite att Zlatan är en"has been", ja!, gjorde en massa gott för PSG, men i MU, där är jag tveksam.
Ja! Ska vi gå på hårklyveri, vad gjorde då han inte i MFF och andra klubbar han spelat i...
Visst har han varit en j-vla bra spelare, men tiden tar ut sin lott, jag ser det som att det är dags att kliva ner och njuta av vad han har skördat av/i sina framgångar...

Senast ändrad:
Näe! Skämt å sido.

Tror lite att Zlatan är en"has been", ja!, gjorde en massa gott för PSG, men i MU, där är jag tveksam.
Ja! Ska vi gå på hårklyveri, vad gjorde då han inte i MFF och andra klubbar han spelat i...
Vad är du tveksam på, Z har väl redan täppt till truten på engelsk media som alltid hånat honom, men vände snappt och hyllade honom redan efter ett par veckors spel i MU;)

Vad är du tveksam på, Z har väl redan täppt till truten på engelsk media som alltid hånat honom, men vände snappt och hyllade honom redan efter ett par veckors spel i MU;)

Käft är det enda Z har.
När en hund biter, då skäller den inte...
(fråga @Phonta)

Ps.
Engelska median, sicka j-vla rövhål...
Ds.

Senast ändrad:

Liknande trådar

A
Svar
21
Visningar
2 K
magnusjansson