Husrenovering i Sverige och Thailand.

Ja eftersom du sitter och skriver skit om mig i forum jag inte är medlem så har jag det...
Till att börja med har jag inte skrivit skit om dig. Ev har jag skrivit hur du beter dig när du får återfall och tar över forumet.
Dessutom är det väl ett gäng år sen, och du har ju redan gråtit om det.

Så det verkar mest vara du som söker bråk. Nu är det andra gången på några dgr du söker upp mig och är otrevlig. Gillar du inte mig och vad jag skriver, så sök inte upp mig. Jag har förstått att du är en bokstavssnubbe, men nåt borde väl gå in. Prova igg-funktionen.

Tråden kan bara läsas av medlemmar nu så jag kan inte läsa vad som står där.
Var öppen innan fick länken av annan forumsmedlem.

[länk]/forum/topic/34996-medlemmar-som-man-saknar/?do=findComment&comment=1677706

Tråden kan bara läsas av medlemmar nu så jag kan inte läsa vad som står där.
Var öppen innan fick länken av annan forumsmedlem.

[länk]/forum/topic/34996-medlemmar-som-man-saknar/?do=findComment&comment=1677706
Så vad är det du vill? Nåt är det ju? Du slutar ju inte söka upp mig.

Jag kan inte se vad som står i din länk. Men om du vill att jag ska erkänna att jag nämnt dig på mpr, så är det säkert sant. Troligen var du inte huvudanledningen till inlägget, dock kan du nog varit en anledning jag nämnt till att det togs en paus från TS. Du förstår det säkert inte själv, men när du får dina återfall/episoder och tar över forumet blir du jävligt jobbig. Då kan det behövas en paus. Så det kan nog vara nåt sånt. Och det stod jag för redan då, och definitivt nu.
Kan du inte leva med det, så är det ditt problem.

Jag föreslår att du försöker komma över det och går vidare i livet.

Jag kan inte se vad som står i din länk. Men om du vill att jag ska erkänna att jag nämnt dig på mpr, så är det säkert sant. Troligen var du inte huvudanledningen till inlägget, dock kan du nog varit en anledning jag nämnt till att det togs en paus från TS. Du förstår det säkert inte själv, men när du får dina återfall/episoder och tar över forumet blir du jävligt jobbig. Då kan det behövas en paus. Så det kan nog vara nåt sånt. Och det stod jag för redan då, och definitivt nu.

Du ställde en fråga om vi hade någon beef, jag svarade sen är det du som hänger upp dig med km långa inlägg efter det.
Om du inte vill ha svar på fråga så ställ den inte.

Sen är mina inlägg så jobbiga tycker jag du skall igga mig 555555.

Du ställde en fråga om vi hade någon beef, jag svarade sen är det du som hänger upp dig med km långa inlägg efter det.
Om du inte vill ha svar på fråga så ställ den inte.
Det är väl inte konstigt att man frågar när det kommer otrevliga inlägg med jämna mellanrum. Men nu vet jag att du fortfarande är ledsen för att du inte får bära dig åt som en blandning av ett tantrumbarn och alkoholist utan att folk irriteras på det.

Det är väl inte konstigt att man frågar när det kommer otrevliga inlägg med jämna mellanrum. Men nu vet jag att du fortfarande är ledsen för att du inte får bära dig åt som en blandning av ett tantrumbarn och alkoholist utan att folk irriteras på det.
55555 att folk irriterar sig är jag fullt medveten om och vissa lipar mer än andra, fick du inte suga tillräckligt med tutte som bäbis, därför du blev en lipsill?

55555 att folk irriterar sig är jag fullt medveten om och vissa lipar mer än andra, fick du inte suga tillräckligt med tutte som bäbis, därför du blev en lipsill?
Nu är det väl ändå inte jag som lipar? Det är ju du som hoppar fram och drar upp 5 år gamla inlägg, som dessutom bara (troligen) beskriver hur du beter dig när du ramlat av vagnen och spammar sönder forumet med otrevligheter. Kan du inte hantera spriten bättre så förslår jag att du blir torr. Finns organisationer som kan hjälpa med det.

Sitter och funderar på om något mer man skall fixa här hemma men jag tror jag är klar för tillfället förutom små kosmetiska fix med silikon.
Även möbleringen är helt klar, bara 1/3 av vardagsrummet som är möblerat men skall ha det så nu, den omöblerade delen skall bli VR hörnan där vi skall kunna spela VR med stor fri yta, äldste sonen tar med sig vårat VR från Thailand.
Allt annat är färdigmöblerat och nu när dasset blev klart, ett färdigt hem.
Skall göra en hel del på utsidan men får bli vår först.

Hade ju tänkt slamma husväggarna själv men det är ju lite likt kakelläggning på sitt sett iaf slutet.
Så nä jag har roligare saker att göra och får nog ett företag göra isåfall.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp