Hej då TS

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tobie

Medlem
Tyvärr måste jag lämna detta forum. Ubon anklagar mig för... , jag vet inte vad. Men han verkar sur, för att jag kört för fort med bil.

Raderat lite text som var en del av ett personligt meddelande.

Senast redigerad av en moderator:
rrrrrop.jpg

Jag har fortfarande kvar kontot. Fast de har blockat mina IP-adresser. Vad har jag gjort för fel? Förutom att kört för fort?

Jag har fortfarande kvar kontot. Fast de har blockat mina IP-adresser. Vad har jag gjort för fel? Förutom att kört för fort?

Jag och forumvärdarna hittar inte något inlägg där Ubon anklagar dig för något, och vi har heller inte sett att det kommit in någon anmälan.

Men jag reagerar på detta inlägget där du skriver att
DE har blockat dina IP-adresser.
Skitsnack. Ingen av jag eller forumvärdarna har gjort det, så Förklara gärna vad du menar med den anklagelsen innan du lämnar..

Jag och forumvärdarna hittar inte något inlägg där Ubon anklagar dig för något, och vi har heller inte sett att det kommit in någon anmälan.

Men jag reagerar på detta inlägget där du skriver att
DE har blockat dina IP-adresser.
Skitsnack. Ingen av jag eller forumvärdarna har gjort det, så Förklara gärna vad du menar med den anklagelsen innan du lämnar..
Ja. Han skickade konstiga mail till Matilda om hur man startar en farm. Var ju rätt person att skicka till när det både finns Ubon och
Isaan Lover som kan svara på det bättre.
Jag har ju mejlat dig om detta.
Men jag skickade mail till han med dubbelnicken idag och då började detta nicket att få kalla fötter.
Ett av nicken med med samma IP-Adress är ju borta från medlemms listan nu eller har bytt namn på
forumet. Han fick mail från mig idag där jag nämner han med namn från sin FB-profil.

Jag har skärmdumparna kvar från mail från Tobie till Matilda

Ja. Han skickade konstiga mail till Matilda om hur man startar en farm. Var ju rätt person att skicka till när det både finns Ubon och
Isaan Lover som kan svara på det bättre.
Jag har ju mejlat dig om detta.
Men jag skickade mail till han med dubbelnicken idag och då började detta nicket att få kalla fötter.
Ett av nicken med med samma IP-Adress är ju borta från medlemms listan nu eller har bytt namn på
forumet. Han fick mail från mig idag där jag nämner han med namn från sin FB-profil.

Jag har skärmdumparna kvar från mail från Tobie till Matilda
Inlägg raderat efter önskemål :mad:

Senast redigerad av en moderator:
När han skrev Aukland antar jag han använder VPN då han väl är i Thailand. Kanske VPN är blockerade då dessa används för att försvåra spårning. Känns märkligt allting och tror nog jag missat allt. Är det klart för alla andra, antar inte det?

QUOTE="Tobie, post: 403911, member: 9892"]
Jag jobbade på ett företag som ville lansera en ny kryptovaluta. Mitt jobb var att via insert/delete/update i en databas flytta ”pengar”. Det handlade om miljontals Baht. Många av kunderna var ambassadörer/hade immunitet. De skröt i chatten om att det är så lätt att smuggla narkotika när de inte får kollas.

Så, kalla mig gärna Edward

Kanske fel forumtråd. Ledsen för det.
[/QUOTE]
Svarar på inlägget här.

Väldigt märkligt. Kryptovaluta bygger på anonymitet och att man inte sparar i databas. Så fake news utan dess like.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

C
Svar
0
Visningar
976
chokchai
C
A
Svar